Car KeyChain Spy Camera

Er is ook nu een 909 versie op de markt zag ik net!
Ziet er behoorlijk luxer uit, maar zal vermodelijk wel dezelfde hardware hebben....

909-Car-Key-Mini-Camera.jpg

Lijkt ook wat dikker te zijn... Zit de lipo er niet zo strak in....

Jij bent ook de grappigste thuis zeker, 119 pagina's doornemen :confused:

De tijd staat ondertussen al goed.

Je kan toch zoeken op scherpstellen, type, 808 etc? Of is dat te moeilijk? Trouwens, eerst een cam kopen en dan vragen welk type het is? Dit vraag je toch bij de verkoper of ga je morgen een auto kopen en hier vragen welke je gekocht hebt?

Ik denk dat je binnen 10 pagina's de meeste antwoorden wel hebt gevonden. De overige 99 zijn gevuld door mensen met dezelfde vragen ;)

in de starter topic staat dat de tag.txt aan moet maken kan da ook zonder want de datum hoeft er nie bij voor mij lijkt me wel leuk onder mijn monster truck ( heeeeele lange whelies)

Hoe krijg ik mn beeldkwaliteit maximaal op youtube met #3?
Als ik nu video upload downsampled youtube de kwaliteit. Terwijl het op de pc erg mooi uitziet?! Iemand tips? Of moet ik de Avi gewoon opzetten met virtuadub naar een ander soort bestand oid.

Alvast bedankt!

Ik gebruik Ulead/Corel Videostudio 12 Daar kan je hem zo op slaan.
Maar gewoon in hoge kwaliteit wegschrijven. Niet bv als 640x480 want dan blijft hij na upload niet op HD bij youtube. HD kwaliteit is het ook niet maar zodra het groter is dan die 640x480 wordt hij als HD gezien op youtube en blijft de kwaliteit wat hoger.

720p is de hoogte in pixels terwijl het bij de andere maar 480 is.

Laatst bewerkt:
Top! Hier kan ik wat mee! Zal wel even vogelen etc als ik zon ding binnen heb. Heb er 4 besteld, allen versie 3, dus ben benieuwd!

Na een paar filmpjes gekeken te hebben, moest ik er ook één bestellen.(versie 3)
Ook heb ik een 4gb class 6 micro sd gekocht.

Ik hoop dat ik leuke onboard video's kan maken!

een? Die dingen storten zo vaak in elkaar dat je er beter een stuk of vijf kan in een keer kan bestellen.

Momenteel zijn bij mij 3 1/2 van 7 versie3 camera's al gestopt met functioneren.

hallo iedereen , vandaag 2 stuks van hobbycity aangekregen . ze werken beide alleen krijg ik geen beeld te zien maar alleen geluid van de filmpjes die ik gemaakt heb .
kan iemand zeggen dat het probleem is . heb het geprobeerd in windows 7 en een laptop met xp maar beide geen beeld maar wel geluid .

gr jona

Pas op voor bolle accu

Hallo,

Misschien is het al gemeld (ik heb niet alle 121 bladzijden gelezen) maar controleer je accu die in je spy camera zit. Het begon te stinken op mijn hobbykamer en na wat onderzoek bleken 2 van mijn 3 accu's in mijn spy camera's bol te zijn waarvan er 1 dus een zeeer penetrante geur verspriede. Heb gelijk alle 3 accu's er uit gehaald en ga er maar Hyperion cellen inbouwen. Zijn er al meer gevallen gemeld of.......

Mvg,

Back