Car KeyChain Spy Camera

Op een ander forum waar ik regelmatig kom (heliforum) staat een draad met alles over dit sleutelhangertje met in-depth technische info, beelden en filmpjes. De mensen zijn er laaiend ethousiast over!
Het is wel een lang draadje, dus even doorbladeren voor de technische info

Het is een helicopter forum.

Danny

. / RCVliegshop.nl Forumindex Onderwerp bekijken - Spy cam

ook maar 1 gekocht....
Ook voor in mijn easy star., en andere rc wagens....
voor 10,50 met een score van 99,8% heb ik wel 1 euro extra over :)

Heb nog wel een 8gb kaartje ergens liggen...

Hoi,

ja graag gedaan joh :) leuk toch, dat mensen er plezier aan beleven voor dat geld ?

Grtz,
Menno

Haha Menno,

Ik heb er eergisteren ook een 'gewonnen' voor $ 0,25 en $14,67 verzendkosten :mrgreen:

Inderdaad veel handzamer dan dat Turnigy ding en kwalitatief niet minder, zo te zien.

Ben benieuwd....

Dirk

Hoi,

Iemand ook al gekeken naar de aansteker of pen.

Aansteker staat een leuke avi resolutie maar heb mn twijfels of ze niet gewoon de foto resolutie hebben over genomen. Ergens zag ik net al weer 640x480 staan.

Zag ondertussen ook nog een pen met 2.4G draadloos setje á 100meter.

Lighter Spy DVR Hidden Camera Cam Camcorder USB Mini DV bei eBay.de: (endet 21.01.10 18:17:03 MEZ)

http://cgi.ebay.co.uk/Voice-Activat...dZViewItemQQptZUK_Gadgets?hash=item3ca88c8634

22436932.jpg

Laatst bewerkt:
IR-ledje erin en je kan ook onder de dekens filmen.....ik bedoel 's nachts filmen :rolleyes:

Nu nog een adresje voor zo'n geheugenkaartje.

Dan heb je een bijzondere uitvoering.
Er gaat ongeveer een kwartier op 1 gig.

Op 1 GB kun je 40 minuten filmen, de batterijen houden 2 uur.
Ik ga er binnenkort waarschijnlijk ook 1 bestellen, ik heb geen rc voertuig maar je kan hem voor vanalles gebruiken.

Wie is er ook alweer begonnen met dit sleutelhanger virus??? Ik zou de verkoper maar eens vragen om commissie.. :D:D:D. Wel allemaal filmpjes plaatsen! Ik zal eerst vanaf de auto maken, aangezien ik nog bezig moet om te leren vliegen.. :) Al kan dat leren vliegen natuurlijk ook leuke beelden opleveren... haha

Twee uur filmen haal je niet volgens diverse websites, hooguit een uur (wat ook redelijk is)

Memory vs Record Time
  • 2GB: 50 minutes of video, 30,000 photos
  • 4GB: 100 minutes of video, 60,000 photos
  • 8GB: 200 minutes of video, 120,000 photos
Features
  • 2GB Internal Storage (Click Here for 4GB and 8GB models)
  • Video Storage: 100 - 200 Minutes
  • Photo Storage: 30,000 - 120,000 Photos/2GB
  • Video Resolution: 720x480 VGA
  • One-touch operation
  • Battery Life: 1 Hour of recording
  • Battery: 280mAh/3.7V
  • Multimedia Format: AVI
Includes
  • Keychain Car Remote DVR
  • USB Cable
  • User’s Manual
  • Gift Box
En de manual http://oem-drivers.com/wp-content/download/E18446_manual.jpg

Hoe zit het eigenlijk met de foto's?

Voor de aanstekerversie kan ik er wel een 4 gram servo aanvast plakken als het moet.

Maar automatisch om de zoveel seconde zou ook leuk zijn. Kijk je later maar terug wat er gelukt is. Met 30.000 foto's red ik het wel :D

p.s Menno Had jij hem nou met of zonder SD?

Ipv een servo'tje kan je natuurlijk ook een klein stukje electronica nemen om de shutter van tijd tot tijd te maken.
Levertijd is ongeveer 10 dagen uit HongKong, bij HobbyKing duurt dat ook zolang.

Als het goed is wordt hij volgende week besteld door mijn vader, samen met een 4 gb kaartje en een usb stofzuigertje voor de laptop, en ook nagelplak versierseltjes voor mijn zus, allemaal van dezelfde verkoper, scheelt weer verzendkosten nu we het delen (A)

Hoi,

ja graag gedaan joh :) leuk toch, dat mensen er plezier aan beleven voor dat geld ?

Die CB100 zal toch wel 15,6 gram mee omhoog krijgen ?

Grtz,
Menno
Ik ben erg benieuwd, de extra 17 gram van een accupack kreeg die in ieder geval , misschien met iets moeite, wel omhoog. Dan moet die 15.6 gram zeker wel lukken denk ik :mrgreen:

Vlieg je btw nog wel eens met de Aero400? Die had ik namelijk ook nog (half) gemaakt 1.5 jaar geleden. (Via jou topic) Misschien ook wel leuk om de camera daar op te proberen? :-D

Hoi,

afgelopen zomer nog geprobeerd, helaas bleek de Lipo overleden, dus de pret was van korte duur. Aero 400 is nog helemaal heel en staat klaar voor het voorjaar. Ik moet even een modificatie aan het kapje doorvoeren, maar dan moet ie er toch echt weer aan geloven :) Zou best kunnen dat ie dan een keer het cameraatje meeneemt :)

Zodra ik de keychain cam binnen heb, wil ik het cameraatje in ieder geval indoor gaan testen. In februari vliegen we weer indoor. (morgen ook, maar dan heb ik het cameraatje nog niet ;) )

Grtz,
Menno

Laatst bewerkt:
Ik heb er ook maar eentje gekocht, ik ga kijken of ik toestemming kan krijgen
volgend vliegseizoen de camera te bevestigen aan vleugeltip of staart van een
ASK-23 om een keer een mooie thermiekvlucht te filmen :D, deze gaat zo te zien
een stuk beter om met fel zonlicht, dus dat is een geruststelling, mijn laaste vlucht
van het vorige seizoen was met felle zon, dus als je recht de zon in keer was het
hele scherm gevuld met een witte vlek :-|, Ik ben echt benieuwd :D

Odin

Back