Car KeyChain Spy Camera

Heb er ook 1 besteld, m'n FCone2 heeft vorig jaar een crash meegemaakt.

160.jpg

Werkte wel weer toen ik 'm in elkaar had gezet.
Maar een back up is altijd mooi.

Als hij beter werkt dan de FCO2 dan is het gewoon een superding, en met wat knutselen kun je er ook een grotere lipo aanhangen.

Enig idee hoe je kan weten welke versie je krijgt? ik kijk net op deze site
en zie dat er nogal wat drastische verschillen kunnen zijn.

http://www.chucklohr.com/808/

(even scrollen naar Comparison of the versions of this camera)

bijvoorbeeld : afmetingen, date stamp verwijderbaar, geheugenmedium, webcamdriver
frames p second, motion blur (is op de nieuwste versie "severe")

Odin

Laatst bewerkt:
De 720x480 versie met losse SD zou de 3# moeten zijn.
Daar waren dan ook wel verschillen maar zat alleen in de kijkhoek.
Deze had ook de minste fram duplicates en gaf het beste beeld.

Rode lens 44 graden en groen 37 graden.

Die 4# is niet echt zo hoog in resolutie maar gebruikt een upscale bij het opslaan.
1280x960

Heb een nummer 3 gekocht.. Heb gewoon de eerste link gepakt...
Was wel iets duurder, maar over dat beeld was iedereen tevreden!

Dus ja, te goedkoop is soms niet goed :)

ebay

Vandaag geprobeerd een cameratje te bestellen, gaat dat alleen met Pay pall ? of kan het ook op een andere manier aangezien ik geen creditkaart heb. Paypall accepteerd alleen visa, master card enz. Wil graag van mijn geld af vandaar :D

Hoop dat er nog andere wegen naar rome zijn, alvast bedankt voor de info..........

Heb een nummer 3 gekocht.. Heb gewoon de eerste link gepakt...
Was wel iets duurder, maar over dat beeld was iedereen tevreden!

Dus ja, te goedkoop is soms niet goed :)

Degene die ik ga bestellen is nummer 2 of 3, weet niet zeker welke
Mini DV DVR Sports Video Camera Pocket SPY Car Key Cam - eBay (item 320467263598 end time Jan-25-10 08:45:05 PST)

Hoe kom je aan die info?
Ik heb een paar posts terug (hier) een linkje naar de manual gedropt, daar staat dat ie ongeveer 60minuten op een 4Gb kaartje kwijt kan??? :confused::confused::confused:

Kijk hier maar eens:
Mini DV DVR Sports Video Camera Pocket SPY Car Key Cam - eBay (item 320467263598 end time Jan-25-10 08:45:05 PST)

Vandaag geprobeerd een cameratje te bestellen, gaat dat alleen met Pay pall ? of kan het ook op een andere manier aangezien ik geen creditkaart heb. Paypall accepteerd alleen visa, master card enz. Wil graag van mijn geld af vandaar :D

Hoop dat er nog andere wegen naar rome zijn, alvast bedankt voor de info..........
Paypal werkt ook met gewoon een bankrekening nummer.
Paypal account aanmaken en een bankrekening toevoegen.
Op de site staat uitgelegd hoe het verder in zijn werk gaat.

Dat is hoogst waarschijnlijk ook een versie 3.
Hij heeft namelijk een micro sd card slot. Dat hebben alleen versie 3 en 4.
En aangezien ze het hebben over 720x480 en er geen HD in de titel staat, zal het wel de versie 3 zijn.

Laatst bewerkt:
En besteld, samen met wat andere spulletjes, alleen jammer dat de verzendkosten net zo hoog zijn als de producten zelf. 15 + 15 verzendkosten = 30 :(

Hoi,

Vraagje.

Wou net 2 of 3 cams kopen op ebay maar probleem 1 is dat de porto ook leuk 3x mee gaat.

En hoe koop je eventueel meerdere objecten van 1 verkoper. Kan het niet vinden.

Zat op deze ebay.

Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam CAR REMOTE KEY - eBay (item 250562210257 end time Feb-10-10 20:56:49 PST)

En wou daarbij hebben:
Mircro SD 4G

4GB MicroSD Memory Card FOR BlackBerry Curve 8330 4 GB - eBay (item 250557485092 end time Feb-01-10 12:38:13 PST)

Alvast bedankt.

Gr. Dennis

As there are weight and cubage restrictions on international order, we are unable to offer you any discount or combined shipping for multiple items. All items are shipped separately. There is no local pickup service, no third party shipping carrier will be used.
Listings with shipping and handling charge: the charge covers mailing, packing, warehouse and distribution costs, not postage only.

Daar zal het wel dus niet kunnen.

Laatst bewerkt:
Hmm ja maar dan kom je net zo duur uit dus dat is geen optie.

SD kaartje koop ik dan wel hier. Scheelt niet zo heel veel via internet.

Hmm ja maar dan kom je net zo duur uit dus dat is geen optie.

Hahahaaaaa, jij denkt slim te zijn maar die Chinezen zijn slimmer.

SD kaartje koop ik dan wel hier. Scheelt niet zo heel veel via internet.

Ik heb ze gezien hier in Nederland, gratis verzenden / 4GB / 8 euro, maar kan de link niet zo snel meer vinden.

Voor meerdere tegelijk moet je gewoon contact opnemen met de verkoper. Die kan dan vaak 50% korting geven per product op de verzendkosten (iets in die richting is het vaak)

Zojuist mailtje terug ontvangen al heb ik gister al 2 cams besteld. Hoop de 720x480.

Verkoper Metapark

Dear eBay Member: ..........,

Thank you for taking your time to write to us.

Welcome to bid whatever you want on our ebay online shop.
We try our best to provide you the most reliable, affordable way of shipping service,however,as combined package is easy to be held at the customs, we are unable to offer you any discount or combined shipping for multiple items. All items are shipped separately. The shipping and handling charge covers mailing, packing, warehouse and distribution costs, not postage only.

Thank you for your understanding and have a great day.

Your sincerely,
Customer Service Dept.
eBay Seller

Ook hier een besteld. $13,38 inclusief verzenden is geen slechte deal :)

8G kaartje bij yagoda.nl besteld en voor een paar euro heb je een leuke en lichte camera mee in je vliegtuig/heli :)

Of als echte spycam, mijn konijntjes ontsnapten steeds vroeger, en we wisten nooit hoe.

Back