Car KeyChain Spy Camera

Haha, zijn er maar 10 hoor, die eerste had ik al (zit touwtje aan), terug te zien op filmpje...
Nope, niet voor mezelf, zijn allemaal al vergeven, paar clubgenoten die "niet zo handig met internet en bestellen enzo" zijn, vroegen me voor hun te bestellen. Ik wilde zelf een tweede hebben, mijn broer kwam toen ie hoorde dat ik ging bestellen met vraag voor 3 stuks, heb er toen maar 10 besteld. Zoals verwacht waren de overige vergeven voordat ze binnen waren. Geen handel hoor, gewoon tegen kostprijs....

Ik bedoelde ermee, lekker veel geld;)
Ongeveer 10 euro per camera x 20,.

Haha, zijn er maar 10 hoor, die eerste had ik al (zit touwtje aan), terug te zien op filmpje...
Nope, niet voor mezelf, zijn allemaal al vergeven, paar clubgenoten die "niet zo handig met internet en bestellen enzo" zijn, vroegen me voor hun te bestellen. Ik wilde zelf een tweede hebben, mijn broer kwam toen ie hoorde dat ik ging bestellen met vraag voor 3 stuks, heb er toen maar 10 besteld. Zoals verwacht waren de overige vergeven voordat ze binnen waren. Geen handel hoor, gewoon tegen kostprijs....
Op welke site heb je deze gekocht?

Roel heeft er ook één; vanmiddag samen gevlogen:

waarschijnlijk beter te zien op de [URL="
pagina zelf[/URL]. (klik op de pijltjes om 'm uit te klappen)

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je er één hebt gevonden kost hij niets......of heb je een tientje ervoor in de plaats gelegd ?

Tsja, nu komen de filmpjes natuurlijk met bakken uit de hemel vallen (soms letterlijk :? ;)).

Wat dingetjes op een clubmaatje (datum moet nog goed gezet worden maar hij is geen computerexpert dus al uniek dat de filmpjes YouTube gehaald hebben :rolling:).

Tsja en dan heb je altijd de IT nerds, die gewoon geen zin hebben om de datum en tijd aan te passen natuurlijk :oops:

hé, tof dat dit wondertje hier ook al besproken wordt ... heb 'm al wat maandjes ( talk of the town op RCG ) maar pas onlangs voor het eerst gebruikt ... un-edited, bewolkt en winderig maar toch tevreden met het resultaat ...

IMG_0195.jpg

FPV flight between Snaaskerke and Leffinge By Guy Monbaliu On ExposureRoom

Laatst bewerkt:
Back