Car KeyChain Spy Camera

Ik kon jullie dit filmpje even niet onthouden.
Gemaakt door een vriend van me. Camera ingepakt in plastic folie en daarna in een kite gemonteerd. Ziet er best aardig uit:

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg gaaf!! Ziet er spectaculair uit. Gaaf om nieuwe dingen te bedenken voor de cam.. :)

Ik heb gisteren de datum pas goed gekregen, heb de camera al een maand of 5 :mrgreen: .

Dat maiden filmpje ziet er leker chaotisch uit :) Veel moeten trimmen?

Hier nog een korte van mij dan:

@Richard: ok, cool!

Hoi Jordi,

Op zich een goed idee, maar voorzichtigheid is hier geboden...
De laadspanning via je servo uitgang is meer dan de 4.2V van de max. aanbevolen spanning van de lipo. De spanning die je erop zet vanuit de servo uitgang is bovendien hoger dan de spanning die je cam accepteert. Dit werkt vooralsnog omdat de cam lipo meestal niet vol is en de spanning van de servo uitgang naar beneden brengt. Dit kan akelig aflopen.
Wat zou er gebeuren als de spanning van de lipo in de cam hoger is als de spanning van de servo uitgang?

Danny

Hee, ik heb een laadpoort gemaakt in me keycam omdat het laden via de usb kabel slecht/niet ging.

keycam-laadpoort-maken

Danny, hij laad niet via een servo kanaal ofzo he, hij laad gewoon met zijn losse lader (iig, zo begrijp ik het)

Morgen ga ik wat testen, als het lukt, komt er hier een leuk verslagje :)

Danny, hij laad niet via een servo kanaal ofzo he, hij laad gewoon met zijn losse lader (iig, zo begrijp ik het)

Morgen ga ik wat testen, als het lukt, komt er hier een leuk verslagje :)

Oh, ik dacht vanwege het servo stekkertje dat dit de uiteindelijke opzet was.:)
Nou ja, beter een waarschuwinkje teveel, dan teveel rook!

Ben benieuwd:)

Danny

Ik heb het gehele draadje (nog) niet doorgelezen (zijn wel eeeerg veel pagina's), maar is het ook mogelijk om de cam via je zender in of uit te schakelen of foto's te nemen mbv een stukje electronica?

Ik heb het gehele draadje (nog) niet doorgelezen (zijn wel eeeerg veel pagina's), maar is het ook mogelijk om de cam via je zender in of uit te schakelen of foto's te nemen mbv een stukje electronica?

Ik heb zoiets ontwikkeld, BadBert plaatst binnenkort een review :p

Danny

Jup, zoiets heeft Danny gemaakt, en ik had gehoopt het vandaag te testen, maar helaas... het weer speelde even het spelletje niet mee.
Tot op heden is er (volgens mij) nog niemand die dit heeft ;)

Zodra het weer mee werkt, post ik foto's en filmpjes :) Heb de cam al een mooie plek gegeven (denk ik) op mijn space scooter iig!

Jup, zoiets heeft Danny gemaakt, en ik had gehoopt het vandaag te testen, maar helaas... het weer speelde even het spelletje niet mee.
Tot op heden is er (volgens mij) nog niemand die dit heeft ;)

Zodra het weer mee werkt, post ik foto's en filmpjes :) Heb de cam al een mooie plek gegeven (denk ik) op mijn space scooter iig!

Je maakt ons wel nieuwsgierig zo natuurlijk ;-)

Back