Car KeyChain Spy Camera

Schitterend rustig filmpje mooi om naar te kijken.
Zit er een luikje op het dak van de zwever of verkijk ik mij daarop?
Zo ja komt daar nog een prop uit?
Ton

key cam

Ben nieuw hier en weet nog niet hoe alles werkt maar ik heb een vraag. Ik heb een paar cameraatjes ontvangen en 1 als ik die aansluit via usb kabel op pc geeft geen signaal af. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Kabel is in orde.

Hoi,

Weet niet of daar al wat onder zit maar het was wel de bedoeling. Alleen nu op sleep.

Gr. Dennis

wijziging

aanpassen van gegevens gevonden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben de aanschaf van zo'n spycam aan het overwegen omdat ik vind dat de filmpjes van aangename kwaliteit zijn.

Alleen kan ik niet direct terugvinden (117 pagina's zijn nogal veel om de doorzoeken) welk type spycam ik moet kopen.
En minstens even belangrijk, welk type microSD kaartje. Met het type bedoel ik de minimum snelheid of class die wordt aanbevolen.

Als je de 1e post van dit topic leest weet je welke je moet hebben en waar je ze kan kopen :) Daarna kan je gewoon waar je maar wil (online, lokale winkel, mediamarkt etc.) een micro SD kaartje kopen met een zo hoog mogelijke class, heb zelf een class 6, maar iets lager voldoet ook wel.

Ik heb er één besteld, hopelijk de goede versie!
En ook nog een MicroSD geheugenkaart van 4Gb Class 6.

Nu nog even wachten en we kunnen filmen!

Nog even een vraagje...
In de openingspost las ik de tip i.v.m. het scherpstellen van de lens. Hoe verander je eigenlijk de focus van de lens? En lukt dat met elk type 808 spycam?

met welke gratis software pakket kun je deze filmpjes simpel editten?

Persoonlijk vind ik Avidemux wel handig voor het ruw editen van filmpjes. Dus blokken knippen en plakken; maar dan wel heel precies (tot op de frame nauwkeurig). Dit programma heeft, in tegenstelling tot WMM, een "copy" formaat voor video/audio zodat het formaat ongewijzigd blijft indien je dat wilt. WMM maakt er altijd een wmv bestand van met 25fps. Maar WMM is wel weer handig voor het toevoegen van speciale effecten en b.v. picture-in-picture.

Vandaag ontvangen en onmiddellijk opengemaakt: het is een #3, de betere versie heb ik begrepen.

Morgen eens proberen om de lens scherp te stellen!

Ontvangen, slopen, afstellen......heb je er al eens mee gefilmd ?
Misschien, maar dan ook heel misschien zijn al die acties van jou niet eens nodig ?
Tenzij je intressant wilt doen, dan wens ik je alle sucses want die zal je ongetwijfelt nodig hebben.

Ontvangen, slopen, afstellen......heb je er al eens mee gefilmd ?
Misschien, maar dan ook heel misschien zijn al die acties van jou niet eens nodig ?
Tenzij je intressant wilt doen, dan wens ik je alle sucses want die zal je ongetwijfelt nodig hebben.

Eum, slimmerik... Natuurlijk heb ik er eerst mee gefilmd... Denk je dat ik achterlijk ben ofzo?
Het resultaat was niet bevredigend, daarmee gekeken welke versie het was.

Trouwens, als ik iets openmaak, dan "sloop" ik het niet meteen. Dan open ik het gewoon met de nodige zorg zonder iets te beschadigen.
Misschien dat jij de cam opent met een hamer, dat kan.

En "ongetwijfelt" is met een D...

:mrgreen:

Maar goed, als je het idee hebt dat het beter kan gewoon proberen. Met wat voorzichtigheid gaat het niet gelijk stuk.

Zet wel een streepje op de lens zodat je altijd terug kan naar de oude instelling.

De mijne doet het best goed maar ja wie weet kan het toch nog iets beter voor de grote afstanden op focus.

Ik ga nog eens foto's en filmpjes van anderen bekijken om een idee te krijgen hoe goed de kwaliteit echt kan worden.
Momenteel heb ik echter geen tijd om ermee bezig te zijn, jammer. :turn-l:

Back