Car KeyChain Spy Camera

Ik zie bij de verkoper Eletoponline365 dat ze nu #16 keychain camera's verkopen. Heeft iemand ervaring met deze? Volgens mij is deze nog niet zo lang op de markt.
Heb zelf de #8 maar ben hier helemaal niet tevreden mee, heel erg wazig, alsof hij het niet voor elkaar krijgt om scherp te stellen.

Zou graag zo'n HD cameraatje van eBay willen bestellen, heb alleen nog geen Paypal.

lees eerst dit even door.
deze goser heeft zo'n beetje alle camera's getest

808 Car Keys Micro Camera, Micro Video Recorder, Review

Ik heb onlangs de #11 en de #16 besteld maar nog niet toegekomen.
Van zodra ik ze getest en vergeleken heb zal ik mijn bevindingen posten.

Ik heb ze beiden gisteren pas toegekregen en aangezien ze geleverd worden zonder microSD card moet ik eerst nog eentje aanschaffen die minstens class 4 is volgens de fora om de snelle data van het filmen te kunnen wegschrijven.
Zodra alles compleet is en het weer wat mee wilt volgt mijn bevindingen.

eeg.mp4

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik heb de 16 maar om de één of andere reden heb ik allemaal gekleurde blokjes bij de opnamen. Hoe komt dat? Ik heb een SD kaartje klasse 6 maar wel 16 GB.

Groetjes, Erik.

Gisteren een beetje ge-experimenteerd met de opvolger van de keychain camera. Aan de beelden te zien is het gewoon dezelfde camera in een ander jasje maar niet minder fun vind ik zelf.

Eerst een paar vluchtjes gemaakt met mijn Ultimate, niet al te gek gedaan, wat muziek er onder enz.....: GB models Ultimate - YouTube

Daarna het spul op een zelfgemaakte quadcopter van een clubgenoot gezet en hier komt hij toch beter tot zijn recht: Homemade Quadcopter - YouTube

Blijft toch leuk speelgoed voor die paar euro's:p

Marc

Marc, over welke camera heb je het precies? De keychains zijn juist verschillende camera's in hetzelfde jasje.

Wel grappige filmpjes overigens.

Martin

Marc, over welke camera heb je het precies? De keychains zijn juist verschillende camera's in hetzelfde jasje.

Wel grappige filmpjes overigens.

Martin

Hallo Martin,

Qua beeld is het niet beter of slechter dan de eerste keychain cameraatjes waar we mee speelden maar deze ziet er uit als een "echte" camera maar doet precies hetzelfde. Zou zelfs HD zijn maar daar geloof ik niet zo veel van.

HEt is deze: http://www.ebay.de/itm/HD-5-0-1280-...4100?pt=DE_Foto_Camcorder&hash=item43aac2ae14

Welke keychain camera is nou het beste? Er zijn inmiddels zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Ik wil een keychain omdat ik hem onder mijn DoubleHorse 9116 wil hangen en die heli is niet zo groot. (iets kleiner dan een Honeybee FP, en ook nog eens 45 ipv 90)

Heeft iemand een lijstje, site of iets anders waar alle keychain cams op staan.

Ah trouwens ik was een hele tijd geleden deze site al een keer tegen gekomen: http://chucklohr.com/808/

Daar staat ook al veel info op.

Laatst bewerkt:
Back