Car KeyChain Spy Camera

Oh ja die site had ik zelf ook al gevonden.

Dus ik moet kiezen tussen de #11, #16 en de #18.

De #18 heeft een video-out maar heeft meer last van framedrops dan de andere 2.
De #16 is op sommige punten beter dan de #11 en sommige punten ook weer niet.

hmmm

Ik zit ook te twijfelen of ik nog een 16 erbij neem,.. ik heb de 11 al, en die doet het heel aardig. Mischien nog FF wachten op wat meer ontwikkeling op mini-cam gebied, mischien wel een 1080p,.. wie weet.;)

Wat dacht je van een video out, dat is weer handig voor FPV. Al kunnen de huidige TX/RX systemen die hoge resolutie nog niet doorsturen helaas. FPV staat nog enigszins in de kinderschoenen, dus er valt nog een hoop te ontwikkelen op dat gebied,.. :o

Op vakantie maar weer eens mijn oude #3 cam gebruikt.
Behoorlijke vlagerige wind vanuit het dal maar toch wat beeldjes van de Moezel:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Heb zelf de #11 en ben best onder de indruk van de kwaliteit. Inmiddels heb ik ook een #16 besteld, aangezien ik graag 2 views wil kunnen filmen. Hoewel ik best tevreden ben kan ik niet uitsluiten dat er in de toekomst nog een GoPro aangeschaft gaat worden ;)

Hier een filmpje van een paar vluchtjes met de #11 onder m'n Hype U Can Fly:

Groeten

Wie van jullie heeft de keychain-cam op een quad (of andere multicopter)?
Ik heb een #16 op mijn quad maar heb enorm last van jello.

Mijn prop's zijn gebalanceerd en op het zicht zijn er bijna geen trillingen waar te nemen.
Heeft iemand tips (foto's van waar jou keychain-cam geplaatst is?
Ik probeerde reeds verschillende plaatsen + verschillende soorten schuim als demping.
Ook de tip om de cam middels dun stevig schuim aan de batterij te bevestigen valt me tegen.

(ik probeer deze avond filmpjes te posten.)

Gisterenmiddag weer even gevlogen met de Hype U Can Fly, met #11 camera:

De trillingen komen natuurlijk van de benzine motor,
Ben even wat posities aan het proberen...

Hier een kort filmpje van een vlucht met de #11 en #16 op m'n Hype U Can Fly:

Ziet er leuk uit.
Bij 1:20 is goed te zien wat voor opdonder het voorwiel krijgt !
Ton

voorwiel4.jpg

Ziet er leuk uit.
Bij 1:20 is goed te zien wat voor opdonder het voorwiel krijgt !
Ton

voorwiel4.jpg

Inderdaad! Het voorwiel krijgt flinke klappen. Dat is wel een beetje een zwak punt van de UCF. Heb al verschillende malen een noodlanding moeten maken omdat het neuswiel dwars stond. Gelukkig was het iedere keer goed te repareren :cool:

Kreeg vandaag twee wide angle lensjes binnen, die op de keychain camera gezet kunnen worden. Hiervoor moet je een metalen ringetje op de keychain camera lijmen. Het lensje klikt erop vast d.m.v. een magneetje.

De link: 0.67X Detachable Wide Lens Macro Camera for ipad\iPhone\4G\4S\iPod\Phone | eBay

Heb vandaag een korte testvlucht gemaakt, en het resultaat beviel me wel.
Zal binnenkort een goede video maken, want dat was met de wind van vandaag niet te doen.

Back