Car KeyChain Spy Camera

Turnigy DB" Sneeuw Video..!! :)

(Wel even in fullscreen HD bekijken)

Dit is het Close Up gedeelte van de video.
Misschien wel leuk om ook even te zien.

(Wel even in fullscreen HD bekijken)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb al weer twee jaar twee stuks #11 keychain camera's welke regelmatig op m'n zwevers meevliegen.
De capaciteiten van de LiPocel van beide camera's zijn langzamerhand zodanig verminderd dat ik maximaal nog 8 minuten haal.

Is er ergens een adres waar ik vervangende passende losse cellen kan bestellen?

Ik heb al weer twee jaar twee stuks #11 keychain camera's welke regelmatig op m'n zwevers meevliegen.
De capaciteiten van de LiPocel van beide camera's zijn langzamerhand zodanig verminderd dat ik maximaal nog 8 minuten haal.

Is er ergens een adres waar ik vervangende passende losse cellen kan bestellen?

ik denk dat deze zou lukken
ZIPPY 50mAh 20C single cell
deze zal misschien al wat te groot zijn.
ZIPPY 70mAh 20C single cell

hopelijk heb je er iets aan

Of gewoon de 5 volt van de ontvanger(accu) aftappen en via 1 of 2 diodes op iets van 3.6~4.2 volt brengen?

Volgens mij heb je een cel van cica 200 mAh nodig, deze zijn dus te klein.

@ Roelof: Bij mij zitten de cams vaak op de vleugeltip of staart van m'n grote zwevers, dus tot 4 meter van de ontvangeraccu af. Dus heb ik een eigen stroomverzorging per camera nodig.

Ik neem aan dat veel mensen het zelfde probleem hebben gehad met inzakkende cellen. Nog niemand deze vervangen?

i-pad

Is er iemand die weet of je de bestanden van een sleutelcamera rechtstreeks naar een i-pad kan sturen en bekijken zonder converteren

Umh.. even een vraagje, Ik wil video's van de camera afhalen alleen er zijn geen drivers beschikbaar en ik kan niks openen? Iemand een idee

Probeer eens een andere usb-kabel, of een usb-verloopstekker. Sommige kabels storen teveel wat ervoor kan zorgen dat de camera niet herkend wordt door de pc.

Martin

Umh.. even een vraagje, Ik wil video's van de camera afhalen alleen er zijn geen drivers beschikbaar en ik kan niks openen? Iemand een idee

Ik haal het microkaartje uit de camera, en stop dit in een SD-adapter. Dan gaat de SD-adapter met de microkaart erin rechtreeks in de kaartlezer op de PC/Laptop.
Dan zit je rechtstreeks ONDER Windows OP je gegevens.

16 uitlezen met USB

Voor de 16 kan het zo
Om de camera uit te kunnen lezen met de USB kabel moet je het volgende doen:
- USB kabel aan beide zijde aansluiten, groene laadlampje gaat branden
- Power knop indrukken tot gele lampje brandt (even later wordt hij weer rood)
- op de computer is nu in de verkenner een scherm te zien waarop je kunt klikken op “map en bestanden weergeven’’
- je ziet de bestanden verschijnen en het gele lampje wordt rood en (kan evt. knipperen bij data verkeer.)
- om weer af te sluiten power knop indrukken tot rode lampje uit gaat.
- het groene lampje blijft branden omdat hij aan het opladen is (zoniet dan is de accu vol)
- USB kabel kan er uit aan beide zijde

Regeling Modelvliegen en drones

Publicatiedatum: 2-mei-2013 15:20

Met de snelle en onverwachte opkomst van drones, en de daarbij gestarte politieke discussie heeft het Ministerie van Infrastructuur en Milieu voorstellen gedaan tot het wijzigen van de bestaande Regeling Modelvliegen (2005). Doel van het Ministerie is om het gebruik drones (Unmanned Aerial System, UAS) en daarop gemonteerde camera's te reguleren. De voorstellen hadden echter grote negatieve impact op het recreatieve gebruik van modelvliegtuigen. Dit terwijl er al wetten zijn voor het maken van luchtopnamen en privacy. De KNVvL en de afdeling modelvliegen hebben derhalve op de voorstellen gereageerd, waarbij de insteek ten principale is dat bestaande modelvliegers en modelvliegclubs geen nieuwe extra beperkingen opgelegd krijgen bij regelgeving voor drones. De KNVvL stelt aparte terminologie voor voor UAS's en modelvliegtuigen, wil beoefening buiten verenigingsverband mogelijk laten en het gebruik van camera's bij modelvliegtuigen wel toestaan.
Het Ministerie heeft goed notie genomen van dit commentaar en gaat nu voorstellen uitwerken waarbij aparte regelingen zullen worden gecreëerd voor recreatief modelvliegen en commerciële UAS activiteiten. De KNVvL is verheugd met deze ontwikkeling. Tevens stelt zij een werkgroep voor om pro-actief betrokken te zijn bij het ontwikkelen van voorstellen voor beide regelingen.

connector USB kabel naar monitor defect?

Hallo,
Eindelijk heb ik (soms) beeld van mijn keychain camera 16 V2.
Als ik alles aansluit op een monitor middels de bijgeleverde kabel heb ik soms beeld.
De USB connector van de kabel of die in de camera is niet goed.
Heeft iemand dit bij de hand gehad en hoe dit opgelost??

Ik ben hier nieuw op het forum en zo te lezen op dit forum ben ik op zoek naar oplossing voor mijn problemen.

Ik heb 808 car keys micro-camera aangeschaft en een mini DV.
Ik zou graag uit beide de datum willen verwijderen heb dit forum overlopen en alle hulpmiddelen eens geprobeerd maar geraak er niet uit.
Hoe kan ik te weten komen welke versie ik heb?
Hoe kan ik de datum verwijderen?

Ik zie enkel een TAG.txt bestandje waar ik de datum mee kan aanpassen maar niet verwijderen. Heb ook het tooltje NR16 geprobeerd maar deze herkend de camera niet.

Is er iemand die mij zou kunnen helpen? Alvast bedankt.

Ik ben hier nieuw op het forum en zo te lezen op dit forum ben ik op zoek naar oplossing voor mijn problemen.

Ik heb 808 car keys micro-camera aangeschaft en een mini DV.
Ik zou graag uit beide de datum willen verwijderen heb dit forum overlopen en alle hulpmiddelen eens geprobeerd maar geraak er niet uit.
Hoe kan ik te weten komen welke versie ik heb?
Hoe kan ik de datum verwijderen?

Ik zie enkel een TAG.txt bestandje waar ik de datum mee kan aanpassen maar niet verwijderen. Heb ook het tooltje NR16 geprobeerd maar deze herkend de camera niet.

Is er iemand die mij zou kunnen helpen? Alvast bedankt.

eerste pagina van dit onderwerp eerste post sta er een link
succes

Bedankt voor de reactie.

Maar mijn probleem is hoe verwijder ik de datum, instellen van de datum is geen probleem.
Allerlei tools al gedownload maar geen van alle kan ik de datum verwijderen. Ik zou ook graag te weten willen komen hoe ik mijn versie kan te weten komen (#1, #2, #3 ... #16 enz) dan kan ik misschien verder zoeken op het net.
Een tool NR16 is wel prachtig maar is voor de versie #16.

Alvast bedankt voor de hulp

Nog weer eens mijn oude vertrouwde #3 op de cockpitkap van mijn Phoenix2000 zwever gezet op vakantie:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back