carbon frame quad 50

zit net ff in je schop te kijken maar het vast zetten van je koepel zou ik met een magneet doen.
foto`s van de compleete set up lijkt me ook wel wat om een id te krijgen van hoe veel ruimte er is.
verders mooi id.

ik ben nog met een aantal punten bezig die het frame zullen verbeteren, ik ben bezig met prijsopvragen voor 4 ballinkjes die net door de top cone zullen steken, en ik wil in de top cone dan rubberen kabeldoorvoerrubbertjes hebben, zodat je de cone zeg maar net vast klikt, ik denk dat dat het beste zal gaan werken,

ben ook nog bezig met een rubber/plastic rubber waar beide mainframes invallen, op de plek waar nu een stikker zit. zeg maar een heel klein h-profiel. dit zal ook een hoop versteviging geven en de frames zullen altijd perfect op elkaar aansluiten als dit rubber de juiste stevigheid heeft (shore).

in ieder geval bedankt voor de tips. ben ik altijd blij mee

Laatst bewerkt:
Ik zou geen magneten gebruiken, de sensoren raken er behoorlijk van in de war is mij ervaring.

Petje af Payday, je maakt echt prachtige frames.

dank je moellie, nee hij is zeker niet goedkoop, ik vraag er net geen 7.. voor, het is een hele hoop geld, maar er zit ook 3 x zoveel werk en materiaal in als in de quad. het oorspronkelijke model is getekend op 70 cm, maar dji usa moest perse een grotere hebben. haha typisch amerikaans. hij vroeg om een hexa, toen ik hem het concept opstuurde van de hexa 70 , 4 dagen later!!! kwam ie met de mededeling dat ie minstens 85 cm moest worden. de bedoeling is dat deze hexa de zwaardere cameras mee de lucht in gaat nemen. en dat gaat wel lukken denk ik, morgen komen er 3638 motoren in en weer op 6s

ja dat word echt het volgende project. ik heb een proef monster binnen gekregen ( een heel klein h profiel van rubber) dat geeft het frame een hoop extra sterkte, geen resonantie meer in de frame delen en waterdicht. dus zodra ik mijn bestelling binnen krijg ga ik een nieuwe quad maken die waterdicht is en komen er filmpjes

Laatst bewerkt:
Mooooi!
Ziet er allemaal goed uit.
Is het tot nu toe al allemaal een beetje lonend gezien de tijd en het geld wat je in dit project hebt gestoken?
Veel succes in ieder geval ermee.

MVG, Moelie.

Back