hey moelie, bedankt voor de complimenten, het is lonend momenteel, maar het heeft tot nu toe een hoop geld gekost, maar omdat ik vertrouwen in het product en de verkoop ervan heb. en ik nu uit de grote kostenmakers ben gaat er nu eindelijk geld overblijven, de positieve reacties op de fora zijn echt een hele goede drijfveer geweest en ik tref gelukkig de juiste mensen die het product gaan verkopen. ik begin nu eindelijk een beetje bij te raken met al mijn zaakjes die ik allemaal in mijn eentje moest regelen en kan nu eindelijk een beetje vooruit werken en dus wat logischer werken, hoop dat ik op korte termijn weer wat meer tijd krijg om zelf eens wat meer te vliegen en te testen. heb nog zoveel leuke ideeen om uit te voeren met de frames, waaronder onderwaterfilmen (lol helitony ik blijf het maar uitstellen en zie prompt een concurrent met zulke filmpjes).
wil nog een paar filmpjes gaan maken waarin de sterkte van de frames fysiek worden getest (en niet met een payload) maar meer de crashbestendigheid word getoond.
ik hoop dat de nieuwe gimbal van dji snel uit komt, want ik wil ook zelf leuke filmpjes gaan maken vanuit de lucht.
ik blijf hier alle updates en veranderingen en vorderingen plaatsen
wil nog een paar filmpjes gaan maken waarin de sterkte van de frames fysiek worden getest (en niet met een payload) maar meer de crashbestendigheid word getoond.
ik hoop dat de nieuwe gimbal van dji snel uit komt, want ik wil ook zelf leuke filmpjes gaan maken vanuit de lucht.
ik blijf hier alle updates en veranderingen en vorderingen plaatsen