carbon frame quad 50

hey moelie, bedankt voor de complimenten, het is lonend momenteel, maar het heeft tot nu toe een hoop geld gekost, maar omdat ik vertrouwen in het product en de verkoop ervan heb. en ik nu uit de grote kostenmakers ben gaat er nu eindelijk geld overblijven, de positieve reacties op de fora zijn echt een hele goede drijfveer geweest en ik tref gelukkig de juiste mensen die het product gaan verkopen. ik begin nu eindelijk een beetje bij te raken met al mijn zaakjes die ik allemaal in mijn eentje moest regelen en kan nu eindelijk een beetje vooruit werken en dus wat logischer werken, hoop dat ik op korte termijn weer wat meer tijd krijg om zelf eens wat meer te vliegen en te testen. heb nog zoveel leuke ideeen om uit te voeren met de frames, waaronder onderwaterfilmen (lol helitony ik blijf het maar uitstellen en zie prompt een concurrent met zulke filmpjes).

wil nog een paar filmpjes gaan maken waarin de sterkte van de frames fysiek worden getest (en niet met een payload) maar meer de crashbestendigheid word getoond.

ik hoop dat de nieuwe gimbal van dji snel uit komt, want ik wil ook zelf leuke filmpjes gaan maken vanuit de lucht.

ik blijf hier alle updates en veranderingen en vorderingen plaatsen

@Payday (wil nog een paar filmpjes gaan maken waarin de sterkte van de frames fysiek worden getest (en niet met een payload) maar meer de crashbestendigheid word getoond.) :rolleyes: Als je die test dan doet probeer dan geen loopings ;).

hey rob, ik was bezig om de maximale payload te testen en toen kreeg ik het idee om een looping (roll) te maken met het kratje, en wonderbaarlijk lukte het haha. ik moet wel zeggen dat het met een mk setup was, de wkm is (nog) niet zo geschikt voor zo iets ik las namelijk net dat je ook wkm vliegt. hoe vliegt het op een grote hexa? en wat zijn jou settings als ik vragen mag, ik wil binnenkort de wkm nl ook op mijn hexa testen en filmen? groetjes

Effe geleden dat we hier gepost hebben, maar wil toch even dit filmpje delen

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een vette Quad uit dat filmpje zeg!!!
En ook IK snap er geen bal van hoe je nou ZO kunt vliegen zonder het verschil te zien tussen de kop en kont van het toestel.
Zelf vlieg ik met een Gaui 330X-S en met een Gaui 500-X
Vlieg vooral met de 500-X rond alsdat ik met een heli doe.
Heb de voorpoten in Fluor yellow gespoten alsmede de Canopy.
Maar als ik dat niet zo zou hebben en er dan mee rond zou gaan vliegen dan prak ik het toestel geheid.
Heb soms al even een paar tellen dat ik denk van hoe in hemelsnaam staat het toestel nou als ik hoog in de lucht ermee rondvlieg.
Vr Gr E

Jou vliegkunsten zijn ook niet mis als ik je filmpjes zie.

Hoe ver ben je met de waterdichte versie of heb ik die gemist?
Ton

Mijn vliegkunsten lopen hard terug ton, vlieg veel te weinig, en ben ook nog niet aan het waterlanden toegekomen, maar gaat zeker gebeuren, er komen rustigere perioden aan.

Hey Solex, ja het is zeker een hoop geld voor een frame, maar er zitten ook enorm veel kosten in ieder model qua design en het laten frezen van alluminium, en dan niet te vergeten de uren werk die in ieder frame gaat zitten.

hier alvast een voorproefje van de quad ducted die inproductie is gegaan en binnenkort leverbaar is

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back