CARMAXX 60SL COMBO 10.5T

Ik ben even naar de site van hobbywing gegaan en een vergelijking gedaan;
http://www.hobbywing.com/compare.php?goods[]=346&goods[]=355&

Het zijn eigenlijk 2 totaal verschillende regelaars. Linear/switch, de een wel waterproof, de andere niet. Firmware upgraden vs niet upgraden.
De vraag is dus eigenlijk, voor welke toepassing wil je hem gaan gebruiken.
Ik heb de grote broer van de quickrun, 80a, die gebruik ik in een offroad truck. Wordt zo goed als niet warm. Ezrun zal 't wat lastiger krijgen. Die is meer voor het "lichtere" werk als onroad en buggies.
 
hij komt in een tt02 dus ik denk dat ik dan de spurgear kaalrijd.

nog ff een vraagje als ik die motor kies en dan de ezrun kies
zie ik dat de ezrun geen stekker heeft en de motor wel.
dus hier de vraag welke stekker zit er aan de motor?

EDIT of wel
 
Laatst bewerkt:
Je rijd je tandwielen alleen kaal als je gearmesh niet goed staat,er zand of steentjes tussen komen of je pinion begint te slijten en zo je spur opvreet.Ook als je constant volgas vertrekt uit stilstand en dan alles gelijk weer dichtgooien of van vooruit ineens naar achteruit.Maar als dus je gearmesh gewoon goed staat heb je al heel weinig problemen,je rijd er ook geen offroad mee normaal dus steentjes e.d. komen er niet tussen,en je rijstijl tjah dat moet je maar bekijken :D Je kan de regelaar ook afstellen op zachte punch bijvoorbeeld zodat je de eerste seconde niet echt te hard op kan trekken maar dat dit geleidelijker wordt gedaan.Veel mensen zeggen dat een tt chassis (vooral een tt01) niet goed tegen brushless geweld kan,ik blijf het nog altijd vreemd vinden dat mijn tt01 dan 2 jaar heeft uitgehouden met verschillende motors (9t , 10,5t , 13t,...) en niet echt rustig behandeld is.Was zowel tapijt racen als parking basher tot zelfs op het laatste rally cross,toen heeft stof en zand de tandwielen opgegeten (wat ook logisch is als je de hoeveelheid stof zag die tussen de gears was gekomen) Verder nooit problemen gehad,ook niet met de diffs ofzo.
 
Back
Top