Tja, die cap cam werkt op zich prima, lekker de handen vrij. Is eigenlijk geboren uit noodzaak, vaak alleen vliegen, toch iets willen opnemen. Geluid van die camera is alleen niet geweldig omdat het zo'n waterdichte camera is en dus de microfoon is afgeschermd.
Ach wijsneus, je zou het ook docent kunnen noemen, dat ben je toch? Dan is het toch niet raar dat je zo goed mogelijk probeert uit te leggen en toe te lichten?
Werd overigens erg gewaardeerd hoor!!!!!!!!!!!! Moet wel zeggen dat het in het begin het gevoel gaf alsof ik opnieuw moest leren vliegen, sinds 2003 geen instructie meer gehad, alles zelf geprobeerd en aangeleerd. Maar we gingen tenslotte samen lieren omdat ik dat nog nooit echt had gedaan, voel me daar nu een stuk relaxter bij, moet alleen nog even een goede lier kopen. Verder natuurlijk veel vliegen om te wennen aan het feit dat je geen motor als backup hebt (toch wel handig ;-) )
Kijk alweer uit naar de volgende vluchten. Momenteel even zorgen dat de Grunau Baby op tijd klaar is voor 17 mei en dat de electronica werkt zoals het moet. Denk dat ik 35mhz in de Grunau Baby ga plaatsen, just to be sure.
Ontvanger moet ik nog testen, momenteel teveel dingen tegelijk aan het doen, ook teveel op het forum