Voor deze auto zijn niet zo heel veel (lees:geen) tuning-parts te krijgen, simpelweg omdat alles er al op zit: andere demper, andere bocht, alu shocks, enzovoort. Ikkan me niet voorstellen dat er ECHT upgrades voor zijn, zoals een fatsoenlijk diff en dergelijke, maar het zou kunnen. Ik heb die auto zelf ook, best leuk, maar het is het gewoon net niet. De dempers (zijn overigens leeg, daar moet nog olie in!) zijn niet je dat, dat komt ook doordat de pen waarmee de draagarmen vastzitten aan je chassis het geheel eigenlijk tegenwerkt, die pennen zijn net iets te dik, waardoor het net niet soepel loopt.
Daarnaast vind ik de stuurinrichting niet goed, als je naar rechts stuurt en daarna rechtuit wilt, heb je altijd nog een afwijking naar rechts. Hetzelfde geldt overigens voor naar links :wink:
Kortom, best een leuke auto, tot ik een keer met een fatsoenlijke electro had gereden. Sindsdien wil ik niets anders meer en staat dat ding stof te happen, inclusief failsafe en 5-cellen-pack. Dus als iemand voor niet te veel geld zo'n ding wil kopen.... PB me maar :wink: Overigens begrijp ik dat dit geen Te Koop topic is, dus we gaan het er verder nier ook niet over hebben :roll: