T.h.o.m.a.s. zei:
jammer genoeg wel ,
you get what pay for ,
je kan niet verwachten dat je voor een paar honderd euro een degelijke bigscale hebt met dito zender enz ...
hmmm kan wel zo zijn, maar voor FG betaal je meer(voor kwaliteit) en lopen ook de bouten uit de fusees, net als bij carson. Misschien is het goedkoper om een chinees te betalen, dan een duitser......... en wat is nou werkelijk het prijs verschil , bij hobbythek kale marder 550 euris, kale attack 542 euris, en dan heb je op de marder een 26 cc zenoah, en op de carson een 23 cc (waarschijnlijk)CY...........uhh waar zit nou die 7 euro....... bodemplaat misschien?? attack 105 euris, marder 51,90 euris (ok is een aanbieding maar dan nog)
ohh ik heb het gevonde draagarmen boven voor, die zijn voor de attack 2 euro goedkoper per stuk, hmm jammer je krijgt voor die 2 euro minder ook minder plastic, de kogelkoppen zitten er nog niet aan want in tegenstelling tot de marder is bij de attack wel het camber voor te verstellen en komt er dus nog een draadeindje(2 voor 8,60 euro) en een kogelkopje(8 voor 11 euro) bij ......
waar zit nou die 7 euro??
volgens mij zijn ze gelijkwaardig, alleen heeft FG een betere naam omdat ze al veel langer bigscales maken......
Ik denk dat als je niet naar de prijs hoeft te kijken je misschien naar hele andere autos gaat kijken, en dat dan andere merken misschien nog wel beter zijn.... maar daar kan ik niet over meepraten...