Castle Creations Mamba Monster topic

Nope, pap heeft 1 maand oid daarna z'n huis verkocht.. :p

Lol :p Ik heb ook een plekje van 20x20, dusja moet er iets op vinden.
Eerst mijn diff dichten -.- Ik snap echt niet hoe ze een diff kunnen dichtmaken en die ring uitrekken. Dan moet je gewoon met druk op de ring de 2 helften draaien... Echt klojo's...
Veel kosten wil er ook niet aan maken want deze zomer koop ik wss een 8ight of mbx6.

Lol :p Ik heb ook een plekje van 20x20, dusja moet er iets op vinden.
Eerst mijn diff dichten -.- Ik snap echt niet hoe ze een diff kunnen dichtmaken en die ring uitrekken. Dan moet je gewoon met druk op de ring de 2 helften draaien... Echt klojo's...
Veel kosten wil er ook niet aan maken want deze zomer koop ik wss een 8ight of mbx6.

Welke ring bedoel je?

ja bij de ene rij je achteruit:P maar volgens mij (als ik even nadenk over hoe zo'n motor werkt) zou er geen verschil in wrijving of zoiets moeten zijn... zie geen reden waarom het problematisch zou moeten zijn mits je de "goede" kant om hebt voor vooruit als je vooruit wil...

kan hem instellen op mijn esc en dan de kabels wisselen dus voor of achteruit rijden is geen probleem maar maakt het voor de motor uit?

Met de klok mee of er tegen in?

Zou de regelaar gewoon op forward instellen. Als de auto achteruit blijkt te rijden, dan 2 van de 3 motor draden wisselen, en hij rijdt de goede kant op.

de motor kan maar één kant draaien om de auto vooruit te laten rijden. dus die instelling en kabels wisselen heeft geen enkele invloed op de prestaties van je motor

Zou de regelaar gewoon op forward instellen. Als de auto achteruit blijkt te rijden, dan 2 van de 3 motor draden wisselen, en hij rijdt de goede kant op.

bedoel je dan met Forward instellen op couter clockwise of clockwise hij stond standaard ingesteld op couter clockwise

ben er denk ik uit met de klok mee clockwise dus. De kabels kunnen dan ook normaal van de motor naar de esc zonder ze te draaien dus gewoon links op links, midden op midden enz

gewoon in bouwen en kijken wat hij doed als je hem aan hebt gesloten... of het nu clockwise of counterclockwise "vooruit" is zal wisselen per auto (heeft te maken met tandwielen en such:P) dus ik denk dat er maar een oplossing is...

Weet iemand het verschil tussen de V2 en de V3.

Op ebay worden nog wel eens wat V2's aangeboden voor niet te veel komen dan uit een Revo.

hallo,

ik heb een savage flux waar dus zo een mamba monster inzit en er is weer een probleem mee.
kan iemand mij alsjeblief helpen?
het probleem is: als ik hem aanzet doet hij volledig niets enkel flikkert er een oranje lichtje...
heb al naar castle gemailt maar krijg geen antwoord:(

weet iemand wat ik hieraan kan doen zodat ik weer de baan op kan racen?:D

Zorgen dat de LiPo goed vol is
Zorgen dat alle kabels goed vast zitten
Controleren op losse contacten
Eventueel RX en TX opnieuw binden

Zorgen dat de LiPo goed vol is
Zorgen dat alle kabels goed vast zitten
Controleren op losse contacten
Eventueel RX en TX opnieuw binden

alles is goed opgeladen enzo hoor.
opnieuw binden kan ik niet doen wat de esc reageert op niets meer.
dat is gekomen vanaf ik de esc heb verbonden met de castle link, misschien dat iemand daarmee kan zeggen wat het zou kunnen zijn?

alles is goed opgeladen enzo hoor.
opnieuw binden kan ik niet doen wat de esc reageert op niets meer.
dat is gekomen vanaf ik de esc heb verbonden met de castle link, misschien dat iemand daarmee kan zeggen wat het zou kunnen zijn?

Misschien een beetje te hard gegaan op 6S..?

My ESC may or may not arm, but it will not calibrate to my transmitter.
Most calibration issues can be solved by settings on the transmitter. Make sure you have both your throttle and brake endpoints (called EPA or ATV on your radio) on the throttle channel out to 100 to 120%. If you have a Futaba or Futaba made transmitter, set the throttle channel to the reversed position. Also, if you have a quick brake adjust (usually labeled “A” or “B” near your thumb position on the transmitter, make sure it too is out to 120%.

EPA op max, firmware er opnieuw opzetten, die "startup" time op max zetten, ...
Kan je nog sturen als je de auto aanzet?
En wat gebeurd er als je ff de stuurservo in je gaskanaal plugt, reageert de servo op het gas? Zo kan je alvast uitsluiten dat het niet aan de TX/RX ligt als dat allemaal goed werkt.

Moet er wel spanning op de tx staan. Als het goed is , heb je bij de zender een losse batterij houder gekregen. Stop daar 4 penlights in, en plug die in op een willekeurige poort op je ontvanger. Als je dan wel stuur hebt, werkt de zender/ontvanger, en moet je het in de afstelling van de esc zoeken

Back