Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kevin, the Pyro motor should run well with low to Normal timing and 8 kHz PWM.
The motor is a 10 pole... I would probably start the gain if in GOV at 7 or 15 and then adjust accordingly. Thanks for your email...
Clint Akins
Outside Sales and Support
CASTLE CREATIONS, INC.
I used following settings: Set rpm at 2100, governor gain set at 16, PWM=8khz, timing=5, Gear Ration=9.33
Info die ik van iemand van Castle gekregen heb net:
Iemand via youtube
Dit ligt wel vrij dicht bij mijn huidige instellingen denk, ik moet het nog even nazien.
Alvast bedankt Marco om te reageren
gr
Kevin
Ja idd, het is voor in de robinson, ik herriner mij dat iemand een R22 ook heeft omgebouwd met een pyro700 -45 van kontronik, en ik heb er 1 op de kop kunnen tikken nieuw voor 220€ en heb nog een passende 16T liggen die er perfect voor is.
Dus ja, dacht ik, waarom nietIk ben nog op de motor aan het wachten , net zoals mijn chameleon verf. De heli staat klaar voor het spuiten, leds zijn gepast, gaten zijn geboord. Maar ja... ben al meer dan, 14 dagen aan het wachten op mijn pakje, en dhl kan het niet meer tracken , zij zeggen dat ze het afgeleverd hebben aan de belgische post, en die post kan het pakket niet vinden met het dhl tracking nummer, en dhl heeft geen belgische referentie info. Dus ja, ik sta op het punt van bij een andere leverancier de verf te kopen. dus ja...
Toch bedankt voor de reply op de castle regelaar. Ik volg jouw mening oiver castle,ik zou niet weten waarom ik aan jive zou kopen, ook al zegt iedereen van het wel te doen. Ik heb power zat met die regelaar
gr
Kevin