Cessna 182

ach, alles wat hoger vliegt dan een kip is een probleem!! begin dat verhaal van mijn opa nu wel te begrijpen:p
ik dacht ook lekker vliegen, zo gedaan, nee dus!
handschake.....hahaha
leuk verhaal, en hopelijk gaat het allemaal wat beter!
btw....ik heb n flightsim gekocht = zeer leerzaam

Ratjetoe zei:
Hallo,
Ik heb ff een vraagje.

Kan je voor de Cessna een losse motorsteun bestellen?
Zo ja, Waar dan ?(linkje?)
Mvg, Robert
Ik had wat spullen over van de Art-Tech Cessna, inclusief een motorsteun, maar ik heb alles verkocht aan Gravit, misschien wil hij het wel kwijt? Stuur hem maar eens een PB'tje.

Hallo,

ik ben door de mooie verhalen erg geinteresseert geraakt in de cessna 182,
het lijkt mij wel wat om er 1 te hebben, nu wil ik natuurlijk de 4CH borsteloze versie met Lipo.
Deze zie ik nieuw op marktplaats staan voor 139 euro:

Nieuw,
Mooie Cessna beginnervliegtuigen.
Deze cessna wordt als RTF toestel geleverd.
Stuur over 4 kanalen, hoogte, staart, rolroeren en gas.
Er zit dus een zender bij een ontvanger een borstellozeregelaaar een borstelloze motor 3x servo een lipo-accu 11,1 V en een lader voor 220 en 12 volt.
Een hele goede startset met veel power meteen onboard.

Dit is toch een goede prijs? want op modelbaushop is hij 144.95 eur.
Zou iemand in de omgeving van Delft, mocht ik mijn cessna hebben gekocht mij een middagje op weg willen helpen?
Ik heb ervaring met nitro auto's (savage) en electro heli (lama v2)

met vriendelijke groeten Tristan

Bobbert zei:
Binnenkort leverbaar cessna van Art-tech en van Dynam BL als completeset.

Ook onderdelen van de Art-tech cessna.

www.webshop.Rc-flyfun.nl

Voor die prijzen bestel ik van alles 10 ...... ;-)

.... wel een beetje "foute" webwinkel .... er staat nergens een (post)adres of telefoonnummer op de site, en dat moet (wettelijk) wel.

Toch wel hoor Dirk.

Direct op de hoofdpagina bovenaan, alles wat je wilt weten ;-)

Hmm ik zie het, als je vie een linkje op "een" pagina komt mis je hoofdpagina, waarop je niet meer automatisch terug komt .... mischien is het toch handiger dit ook bij "contact" te zeten (zoals bijna iedereen dat doet) en dan wel met een volledig post of vestigingsadres ...

Leuk toestel voor een zeer schappelijke prijs, ik zie ze meestal voor € 179,00 te koop staan, kopen dus :banana:
Laat wel de rolroeren beter afstellen voordat je gaat vliegen, de maximale uitslagen moeten ongeveer 8 á 9 mm zijn, fabriek af is dit ongeveer het dubbele!

Hallo,

Het is de 4 kanaals met Nimh accu en speed 400 motor.

ipv de originele zender leveren wij er een goede programmeerbare zender bij de T4Ex met ontvanger.

Hiermee kan je dan doorgroeien, wanneer je een ander toestel wilt gaan vliegen.

Helaas zijn de 4 kanaals cessna's nog niet op voorraad in de shop,
omdat wij een startende webshop zijn nog.

wel is de 3 kanaals uitvoering op voorraad, deze is makkelijk naar 4 kanaals om te bouwen.
kost je een servo en 2 stuurstangen voor de rolroeren.
De vleugel is al helemaal voorbereid.

grt Robert

Net weer jammer dan dat die versie een gewone Speed 400 heeft.

De borstelloze versie vliegt een stuk lekkerder dan de 400 versie.

ps. pas op met wat je post want iets verder en het wordt gezien als reklame en de afspraak is dat daar de sponsor corner daarvoor is.

Ik wacht nog steeds op "iemand" die die Cessna 182's "modulair" gaat leveren ....

dus een kale kit (met hooguit de servo's ingebouwd)

En verder losse en optionele RC en power "combo's" ..... zodat je als klant kunt kiezen, maar de prijs leuk blijft ;-).

ik wil graag losse 9 grams servo'tjes kopen, maar onderaan
de tekst staat, Dit artikel zal op maandag, 10 september 2007
op voorraad zijn. en dat was 6 dagen geleden, en hoe duur
moeten die servo'tjes eigenlijk zijn, ik wil ze graag bestellen

Zag bij de Makro nog een zielig doosje liggen met zo'n Cessna 182. Is de 3Ch versie. Stond geen prijs op maar dacht dat die ook 60% korting had dus zal wel leuk prijsje zijn.
Maar is het wat die 3Ch versie voor een beginner? Iedereen heeft het hier over de 4Ch versie met rolroeren.

Met een 3ch kun je natuurlijk prima leren vliegen. De (hier alom geprezen) Easystar heeft ook geen rolroeren. Ik ben ook begonnen met de 3ch versie. Later heb ik het toestel omgebouwd met rolroeren.

Ben van plan om ook een Cessna te gaan kopen, echter heb ik nu cessna's gezien van 2 verschillende merken: Protech en van Art-tech.

Welke zal beter zijn? De protech heeft een brushless motor.

Graag jullie mening...

Back