Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jacques zei:Als je rolroer het niet meer doet heb je hetzelfde probleem.
DualdudE zei:jacques zei:Als je rolroer het niet meer doet heb je hetzelfde probleem.
Dan heb je je richtingsroer nog![]()
eddycl zei:Is het landen met rolroeren niet makkelijker? (corrigeren met zijwind?)
Inderdaad. Het toestel maakt een bocht door scheef te hellen. Door te sturen met het richtingsroer stuur je indirect. Het maken van kleine correcties is dan ook veel moeilijker.
Richtingsroeruitslag :arrow: slippen :arrow: rollen (neveneffect)
sturen met een rolroer: Roeruitslag :arrow: rollen
Juist , ja.... Dit zijn je eigen ervaringen? Of schrijf je maar, wat je ergens gelezen of gehoord hebt? Want die indruk maakt het namelijk wel.... Op 18 september geef je aan, dat je een motorprobleem nog niet zelf kunt oplossen (op zich niets mis mee) maar op 12 oktober geef je al zonder problemen advies aan beginners. Dat is net zoiets, als dat ik advies ga geven over heli's of straalturbines. Ik weet hoe ze werken, heb ze in gebruik gezien, maar ervaring, nou nee. Dus hoe goed ook bedoeld (want dat geloof ik echt wel), niet zulke adviezen geven voordat je -en dan noem ik maar wat- Zowat alle motoren op de club vlot gestart en goed afgesteld krijgt of met het merendeel van de aanwezige modellen risicoloos kunt vliegen.arnovanlumig zei:ongeveer alle trainer-toestellen zijn goed, als ze maar een spanwijdte hebbben van +/- 140 cm (meer
is beter), ik kies persoonlijk voor rolroeren om te starten, toch precieser sturen, en een sim werkt ook goed (zie software-topics over keuze sim)
Paul zei:
Rudeboy_673 zei:@Paul
Zou niet gek zijn kan ik ook een btje gaan stoeien met een een nieuwe vleugel.![]()