Chevy G20 uit The A-Team

A-Team.jpg
Toch wel 2 verschillende kleuren.
Ik dacht ook altijd dat ie maar 1 kleur zwart had.
Verschillende seizoenen?

Vroeger dacht ik ook altijd dat ie helemaal zwart was, op deze foto is het kleur verschil goed te zien,

Foto-UYXCYTGO-D.jpg

Het busje uit de komende film is volgens mij wel helemaal zwart, met een rode lijn :yes:

Ach...de TV toestelen uit die tijd gaven natuurlijk niet zo duidelijk weer, als nu:p Dacht dus ook dat de auto zwart was...

Ziet er goed uit..Robbie! Ben je er al uit welke chassis je gaat gebruiken?

Dank je wel, ik ben er nog steeds niet uit voor wat betreft het chassis/aandrijving.
Als de body klaar is gaat dit bouwverslag even op slaapstand zodat ik kan broeden op het chassis.
Regelmatig is er hier in Haarlem een modelbouwbeurs waar zo nu en dan oude 'wrakken' te vinden zijn, ik ga voor een tweede hands chassis die ik met de nodige aanpassingen weer tot leven kan wekken.

Ook nooit geweten dat hij niet helemaal zwart was, op de rode streep na :mrgreen: oh nee mr T., :mrgreen: euh???

Dank je wel, ik ben er nog steeds niet uit voor wat betreft het chassis/aandrijving.
Als de body klaar is gaat dit bouwverslag even op slaapstand zodat ik kan broeden op het chassis.
Regelmatig is er hier in Haarlem een modelbouwbeurs waar zo nu en dan oude 'wrakken' te vinden zijn, ik ga voor een tweede hands chassis die ik met de nodige aanpassingen weer tot leven kan wekken.

Anders maak zelg een chassis. Neem de Bladveren van een Hilux, en evt de as van een Hilux (mits die niet te breed is.)
dan kun je het chassis ook achterwiel aangedreven maken, met het zwaartepunt redelijk ver naar voren. :)

Heb je misschien een linkie of iets over die ''wrakken beurs''??

zonde zou het zeker zijn om er hard mee te rijden
op youtube ziet de lunchbox er niet snel uit hoor. ongeveer stapvoets:mrgreen::mrgreen:

Is wel een verschil met het rijden in het echt hoor....

Maar goed...Robbie z'n werk staat hier centraal. Dus maar weer on-topic gaan?

Bedankt weer voor alle input mensen :thumbsup:

Heb je misschien een linkie of iets over die ''wrakken beurs''??

Nee, ik word meestal op de hoogte gesteld van de beurs als ik bij de modelbouwwinkel binnenkom die de beurs organiseert. Als ik me niet vergis is de beurs eens in de drie of vier maanden, de beurs word gehouden in de Beijneshal vlakbij het station.

Klein updatetje,

Ik heb de 'rubbere' rand die om het voorraam zit een mat zwarte kleur gegeven, verder heb ik ook nog de naden van de motorklep en de deuren geaccentueerd met een dunne zwarte stift.

Foto-VICFFJRE-D.jpg

Ik heb de reflectoren van de lichten een zilver kleurtje gegeven, denk dat ik toch maar twee gaatjes in de koplampen ga boren zodat er LEDjes in kunnen, die paar draadjes zal ik wel overleven :-) Daarna lenzen maken voor de lampen,

Foto-UVAC47QN-D.jpg

Volgende update, z.s.m.

WOW Robbie,
dit is modelbouw kunst op zijn GROOTST.
wat jij voor talent in huis hebt,
daar kunnen de meeste alleen maar van dromen.
en dan al die film auto's en of serie! super man.
ben benieuwt wat het volgende project word.
ga het zeker weer volgen,
als ik me een beetje bekend ben met dit forum.
ik ben een beginner met de hobby maar hier wordt ik wel wat wijzer.
gr roy.

En wat doet Robbie? Die gaat ons laten wachten tot hij een chassis heeft:rolleyes: Het geduld gaat zwaar op de proef gesteld worden....

Back