zo even dit topic uit het stof halen. Want het was nog niet helemaal afgelopen met de cat!
Ik heb gister de ontbrekende accu binnen gekregen ge direct de contactjes erop gesoldeerd, en ze aan de lader gegooid. Vervolgens gisteravond een poging gedaan op een test vaart maar voordat het gas misschien op 10% stond gooide een slippende koppeling roet in het eten.
Dat probleempje heb ik gisteravond meteen maar even opgelost. Vanmiddag terug uit werk gekomen meteen de condities gecheckt, water was een beetje choppy maar dat mocht geen probleem zijn. Dus de eerste testvaart met nieuwe motorisatie, prop en verdere opgrades was een feit!
Nou het mocht duidelijk zijn dat ik na enkele vaarten met de "tamme" 380 motor al hooked was aan het rc speedboot gebeuren, maar nu is er helemaal geen weg meer terug!
De cat vliegt zo ongeveer, ik kan het gas een welgetelde 5 seconden max op 100% zetten en dan moet ik flink de bocht in om de kant niet te raken. (Dus eigelijk moet ik op zoek naar groter water

. ) De power die hij heeft is meer dan voldoende. Dus even voor de mensen die me overtuigd hebben niet voor de 580l te gaan, bedankt! ik denk dat de romp meer power niet aankan.
Zoals ik al zei het water was wat choppy dus ik weet het niet zeker maar de cat leek stabiel te zijn op snelheid, dit moet ik later nog maar wat uitproberen op vlak water.
De test vaart is gedaan met een 42 mm propje, ongeslepen en ongebalanceerd dus er is zelfs nog behoorlijke ruimte voor verbetering!
Mijn flim camera is door mijn vader ingepikt die nu in afrika zit, Dus nu even geen flim materiaal maar dit gaat zeker nog volgen.
Groeten, Romke