Clipped Wing Piper J3 Cub met 4cil 4T

Zit je bij Han op de chat. Zegt er iemand tussen al het slappe ge-oh door, dat de piper mooi wordt. Kom je hier kijken, lijkt het net alsof je weer op de chat zit. Het ge-oh gaat hier gewoon door!!!!!

Is er dan niemand meer serieus tegenwoordig :roll:? Wat voor koek was dat eigenlijk Jaap?

Ter inspiratie en voorbeeld:

su8y1DysIUVOAaXv6dqgQiU6YtuI9J0x.jpg

jan.

Wow dat is nog eens vliegen toppie .

Mijn pipertje wordt iets kleiner 3,2 Mtr, leuk dat je mijn draadje leest en bekijkt.

Vriendelijke groeten Japio

Dat is pas Piper vliegen (en met ook nog eens met drijvers)

Hoi Eric.

Da's nou juist het frapante, zo'n grote piper vliegt veel stabieler mét drijver's als zonder.
Ik weet niet of je mijn oude TC piper nog kan herinneren? maar hij vloog lekkerder met drijver's, geloof dat Rosé hem ook nog met drijvers heeft gezien, ook een reclame sleep vond hij wel fijn, dat ding vloog als op rail's, en ook op Pampa heeft dat ding vaak gevlogen.
Zal wel een fototje oprakkelen van mijn TC piper met drijvers en hier posten, krijgt Japio misschien ook zin om drijvers voor de Pieper :wink: te maken.

Ger.

Oeps ik krijg het gevoel dat ik ook nog drijvers moet gaan maken, echt niet, eerst men piper afmaken en dan misschien een paar drijvers in elkaar knusselen, omdat ik dat watervliegen toch ook wel heel erg leuk vindt.

Enne nee Ger die A300 moet nog even wachten, ik maak echt eerst men pipertje gereed.

Enne ja hoor, jij mag er mee vliegen en ook wel met men A300 als die gereed is, dat wou je toch vragen !!!!!!!!!!!!! of ni soms.

Ik ben weer lekker opgeschoten met men pipertje vanavond een update komt nog, dat oratex is toppie spul, was een toppie tip van Han de Bouwer, ma ja Han is ook een grootmeester in bouwen he.

Groetjes Japio

Enne nee Ger die A300 moet nog even wachten, ik maak echt eerst men pipertje gereed.
Enne ja hoor, jij mag er mee vliegen en ook wel met men A300 als die gereed is, dat wou je toch vragen !!!!!!!!!!!!! of ni soms.
Groetjes Japio

Is goed Japio, als je neus kriebelt geef je de zender maar effe aan me :wink:

Bouw ze, Ger.

En als Vliegman dan verlegen zit om een n eut dan pak ik hem wel even over ;-)

Drijver sonder deze kist zou ook wel heel mooi zijn Japio, kunnen we smen met Onno`s TC Piper Cub wat rondjes draaien boeven een plas tijdesn de watervliegmeeting in September ;-)

Maar bouw nog even rustig door aan die Cub, die A300 volgt vanzelf wel :yes:

lekkermakertjes

Hier wat fototjes die ik nog had beloofd te plaatsen.

Ger.

1240498d8b62b2efd.jpg

1240498d8b626b966.jpg

1240498d8b37317a7.jpg

1240498d8b36e32fe.jpg

1240498d8b364632b.jpg

Mooi was dat die watervliegtijd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back