Dat draadje was ik al tegen gekomen in mijn zoektocht maar ik heb het voor alle zekerheid nog maar eens doorgelezen. Bedankt voor de link.
Ivm die bec. Ik gebruik op m'n raptor ook een aparte batterij dus opladen alvorens te vliegen ben ik eigenlijk wel gewoon.
Ik heb ook het gewicht van de bec en van een 2s lipo eens vergeleken en dit scheelt 50gr ongeveer.
Ik heb de laatste maanden echt heel veel gelezen over de 6hv en over het gebruiken van een bec of niet.
Ik heb de indruk dat er niet echt een "beste" oplossing is maar dat persoonlijke voorkeur een grote rol speelt in de discussies hier over.
Ik heb persoonlijk voor hv servo's gekozen om een bec uit te sluiten.
Maar ik ben zeker niet te beroerd om de optie nog te overwegen.
Ik wacht nog even af tot ik maandag met Rogier gesproken heb.
Mijn idee is van eerst met een 2s lipo te starten en te ervaren hoe dit mee valt. Achteraf de overstap maken naar een bec is niet zo veel werk denk ik.
Ivm die bec. Ik gebruik op m'n raptor ook een aparte batterij dus opladen alvorens te vliegen ben ik eigenlijk wel gewoon.
Ik heb ook het gewicht van de bec en van een 2s lipo eens vergeleken en dit scheelt 50gr ongeveer.
Ik heb de laatste maanden echt heel veel gelezen over de 6hv en over het gebruiken van een bec of niet.
Ik heb de indruk dat er niet echt een "beste" oplossing is maar dat persoonlijke voorkeur een grote rol speelt in de discussies hier over.
Ik heb persoonlijk voor hv servo's gekozen om een bec uit te sluiten.
Maar ik ben zeker niet te beroerd om de optie nog te overwegen.
Ik wacht nog even af tot ik maandag met Rogier gesproken heb.
Mijn idee is van eerst met een 2s lipo te starten en te ervaren hoe dit mee valt. Achteraf de overstap maken naar een bec is niet zo veel werk denk ik.