En en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is enkel omdat de esc de motor gebruikt als speaker. Sommige esc's hebben ook wel ledjes om de status aan te geven, m'n hobbywing bv ook, maar de esc instellen gaat toch gemakkelijker met de piepjes of beter nog een usb aansluiting of programmeerkaart.Als ik me niet vergis met het progammeren van de esc is het inleren van belang dat je motor aansluit je moet namelijk 100% gass in leren.dus gewoon bladen er af en heli goed vast zetten of houden. En dan schrik hebben.eerste keer als je hem vol hoort optoeren schrik je wel even spreek uit ervaring (kwam van ddn trex 250 af)
Meestal kan je de esc wel inregelen met een lagere spanning, zoals een 6s lipo. In de handleiding staat wellicht het aantal cellen waarmee die kan werken.Bij mij is toen ook de motor niet naar achter gezet,waar mee ik denk dat jij bedoelt dat hij de kop/staat niet aandrijft.
Ik neem ook aan dat je dan 12s moet aansluiten omdat het anders niet goed werk.
Bel rogier morgen anders die kan je dat vertellen maar dit staat me nog half bij.