Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
enige wat ik er van kan zeggen, maar dat geld voor elke heli, zorgen dat alles soepel loopt in de tail en wederom GAS erop.
Voor mij is Warp vliegen bijna gelijk aan simmen, echt een lekkere gooi en smijt heli. Ik kan er lekker fearless mee vliegen. Kan ik van mijn Ultimate niet zeggen, maar als iets met mijn Warp lukt, gaat het met de Ultimate ook maar dan veel soepeler.......
Dan wil ik wel nog een vraag kwijt over de motor. De kit (warp 360 bedoel ik voor de volledigheid) wordt ook verkocht met een scorpion motor. Een maat van me hier in Zeewolde heeft de originele motor en die maakt een ratelend geluid tijdens het optoeren.
Daar heb ook ook veel over gelezen (komt allemaal echt niet uit de lucht vallen). Is de kit met een scorpion motor nu aan te bevelen boven de kit met standaard motor, of is dit ook een fabeltje. Ik heb dat laatste fabeltje namelijk zelf in het echt gehoord / gezien. Ik stel ook maar een paar vragen he. Niks bangmakerij, daar gaat het me niet om.