Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
overstappen naar elektro zou voor mij wel te duur zijn,
anderer heli, lipos, laders, ...
nee nee, blijf ik nog wat bij benzine en nitro,
en misschien maar tussendoor een testje met turbine, ha ha
Het enige voordeel van 14S is dat de lipos (als het goed is) iets koeler blijven. Dus als je 12S goed warm stookt zal 14S iets koeler blijven vanwege het lagere amperage.
Maar dit hoeft niet perse zo te zijn als je ook een grotere motor eraan hangt en ook weer harder gaat vliegen.
Het verschil tussen een 4525 en 4530 is ook niet zo simpel. Als de 4525 niet extreem warm loopt en hij houdt het toerental goed genoeg waarom zou je dan naar een grotere motor gaan? De grotere motor zal dan waarschijnlijk alleen je vliegtijd weer korter maken en je lipos zwaarder belasten, en het gewicht gaat weer omhoog. Maar als je 4525 extreem warm loopt dan heeft het waarschijnlijk wel zin om een maat groter te gaan. Want dan trek je gewoon teveel vermogen voor de 4525.
Als iemand dit te erg off topic vind mogen de laatste posts gerust opgeruimd worden door een mod.
Het 1 bracht het ander mee vandaar dat we wat afgedwaald zijn
Het zijn wel niet zulke mooie spullen als Kristoff maar goed. Ook is het niet mijn vervoer naar het veld. Aangezien ik altijd naar het veld loop vanaf huis. 1 min lopen. Ben ook nooit naar een meeting of club geweest maar dat moet dit jaar maar eens gebeuren. Alleen naar Helimasters afgelopen jaar en ook dit jaar weer.