Compilatie van onze crashes in HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Even clickbaar gemaakt....
Kijk even in je bericht dmv edit / wijzig, om te zien hoe je dat doet...

mvrg: Emil, mod

Edit, HUMOR!!
hahah

Laatst bewerkt:
ik zou zeggen brokkenmakers, ga naar een club en leer vliegen.
vanuit een mais veld weer een vliegtuig weggooien dat doe je toch niet. en als je ondersteboven je vliegtuig weggooit moet je DOWN geven om op te stijgen .............

ik vind dit filmpje een negatief beeld geven over de modelvliegsport en hobby.

mvg Hans

ik zou zeggen brokkenmakers, ga naar een club en leer vliegen.
vanuit een mais veld weer een vliegtuig weggooien dat doe je toch niet. en als je ondersteboven je vliegtuig weggooit moet je DOWN geven om op te stijgen .............

ik vind dit filmpje een negatief beeld geven over de modelvliegsport en hobby.

mvg Hans

Beste Hans,

wij doen dit om plezier te hebben en te lachen, sorry als dat jou niet bevalt. En om dan nog een negatieve vote te geven... Lach eens jongen, het leven is al kort genoeg :D

Laatst bewerkt:
duidelijk is dat al deze piloten niet weten dat ze hun vliegtuig bij een handstart niet omhoog moeten gooien maar in een glijpad, wat we zien elke keer is dat het vliegtuigje meteen overtrokken raakt.

Tom

denk ook niet dat deze slechte launches met opzet gemaakt zijn.
het materiaal is hopelijk ook niet van 1 zomertje?!

en idd, lachen is goed en dit is allemaal heel relatief.
6jaar geleden had ik 2* 1 kans op 3 om te overlijden, dus zo zie je maar onkruid vergaat niet en een vliegtuigje is geen vergooid leven ;-)

dus! VLIEGEN MET DIE HANDEL...
en soms es crashen ;-) aight!

denk ook niet dat deze slechte launches met opzet gemaakt zijn.
het materiaal is hopelijk ook niet van 1 zomertje?!

en idd, lachen is goed en dit is allemaal heel relatief.
6jaar geleden had ik 2* 1 kans op 3 om te overlijden, dus zo zie je maar onkruid vergaat niet en een vliegtuigje is geen vergooid leven ;-)

dus! VLIEGEN MET DIE HANDEL...
en soms es crashen ;-) aight!

Das van enkele zomertjes tesamen he, zou nogal erg zijn moest het van 1 zomer zijn :D
En veel succes met je gezondheid bro!!!

Vooral die funjet achtige geval was leuk bij de launch, (0.17sec) die was gewoon onderste boven, hahah

Laatst bewerkt:
Vooral die funjet achtige geval was leuk bij de launch, (0.17sec) die was gewoon onderste boven, hahah

denk dat je dat gewoon kan omschrijven als LOMP???

gelukkig is het van meerdere zomers... hoewel..
ik kwam ooit een donderdag aan met 6 vliegklare toestellen en ging naar huis met 0 vliegklaar... (waarvan 1 met e kabel die loskwam vóór de vlucht....)

ps, thx, gezondheid is nu ok hoor! (behalve die stomme bloedverdunners die ik moet nemen... gr)

Tumtum en de bende,

Ik stem voortaan af op jullie kanaal hoor:D Veel plezanter dan televisie kijken, ik kom efkes nie meer bij:D:D:D

Keep it up! Bestellen jullie je vliegerkes met containers tergelijk misschien?

Nice one!

Stevo

moet zeggen, filmpjes zijn idd de moeite!
echt Cool met die passende muziek erop!
en voor het eerst ooit heb ik nu een abo op een youtube kanaal!

Prachtig filmpje. Beetje genant ook wel hoor, zoveel stommiteiten, maar als jullie erom kunnen lachen dan lach ik wel mee... :p

Geweldig Filmpje!!
Hier ook in Apeldoorn (Nederland) zijn we ook van die wildvliegers. Gisteren een midair tussen een Parkzone mustang en een Mini Protos. Mustang aan stukken gehakt en de mini protos had ook flinke schade (voornamelijk door de val van 40m hoogte). Ach ja...risico van de hobby. Ik zie nu al uit naar jullie volgende filmpje:-)

Back