Composite-ARF New Rookie bouwverslag

  • Topicstarter Topicstarter dean
  • Startdatum Startdatum
ik wil er toch een nieuwe SX of SE ingooien..
(ben lui aangelegd dus wisselen van turbine met mijn Falcon doe ik dus niet)

de P120 of P160 is nu de vraag.. de 160 heeft maar 100 gram meer! hmmm..
en in de toekomst kan je dan wel zwaardere kisten vliegen en met een 120 weer niet.. hmmm

iemand er een mening over?????

verbruik is natuurlijk ook om te overwegen de P120 heeft 380ml/min (Vollast) en de P160 heeft 540ml/min (Vollast)
 
Erik,

gewoon die 160 !!! Zoals je zelf zegt, die kan je later nog herbruiken.
Gas kan je ook minderen en je kan hem ook terugdraaien naar 120 ! :-)

Groetjes,

Davy
 
Hmm, erik kennende gaat 'ie hem echt niet terugdraaien, en met 'n 120 gaat 'ie al te hard ;)

Persoonlijk zou ik voor 'n 120 gaan, en dan voor je volgende kist een 160 aanschaffen (want die Rookie doe je toch niet weg ;) :p )

Grtz
Hans
 
daar heb je een punt Hans!! ik heb nu de P120 ook maar weer van 110.000 naar 123.000rpm gezet :mrgreen::mrgreen:

en de 160 is weer wat duurder natuurlijk.. hmmm :rolleyes:
 
Ja Davy het is me wat hè! ;)

maar jij hebt ook niet te klagen met je nieuwe speeltje :rolling:;)
 
omdat ik de servo's toch over heb van een ander toestel sluit ik de rudders ook maar even aan! (als ik ze toch heb liggen kan ik ze beter maar gebruiken:cool:)

misschien ook wel handig als extra speedbreek naar binnen te zetten.
 
Back
Top