M
MOD666
Guest
Heeft iemand ervaring met de Corally C4 of raden jullie mij een andere aan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
MOD666 zei:Ik wil er gewoon recreatief mee gaan rijden en misschien af en toe een circuitje pakken.
Ik zag op pkracing.nl staan dat hij in de aanbieding was nu voor 200 euro. Maar bijvoorbeeld de CORALLY CCT is 145 euro of Corally SP12M GRP is 155. Ik wil voor een lege auto eigenlijk niet meer dan 200 euro uitgeven, omdat het mijn eerste auto wordt en ik na wat geoefend te hebben graag de overstap naar een nitro auto wil maken. Welke Corally of andere electrische auto raden jullie mij aan??
PKRacing zei:Schumacher MISSION PRO TOURING kit
SPECIALE PRIJS: Schumacher TOP COMPETITION auto, met speciaal super effici?nt aandrijfsysteem, glasfiber chassis delen. Inclusief kogellagers, aluminium schokbrekers, verstelbare turnbuckles, schuimrubber bumper. Zonder body, motor, regelaar, accu en besturing (bouwkit elektro) € 159.95
PKRacing zei:SPRINT 2 EP no body.
NIEUW MODEL HPI SPRINT-2 voorgemonteerd, volledig kogelgelagerd, zonder body, (elektro-)motor, zender, regelaar of andere toebehoren. (voorgemonteerd elektro) € 199.95
MOD666 zei:Ik zit ff met die accu's want aangezien ik hem voor recreatief gebruik wil hebben, zou ik er graag een lange tijd mee rijden. Welke accu's zijn dan het beste? Een vriend van me had 1700 Mah en kan maar 5 minute rijden :? , dat vind ik een beetje weinig.