@ mestdaght:
dat was ik.
Zo'n paars geanodiseerd frame ziet er toch wel even wat beter uit dan het houten 'gevalletje' van mij. Maar het zal qua flight performance wel niet veel uitmaken vermoed ik.
Is de G200 een HH gyro ?
Wat ben dan steeds aan het afstellen ? Ik hoefde vrij weinig af te stellen.
Het beste kun je de cellen vlak voor het vliegen volladen, dan geven ze de beste prestatie's (Nicd , Nimh).
Ik ben 2 packs van mij nu aan het formeren, want de prestatie's nemen flink af, blijkbaar zijn toch nog niet alle cellen gelijk.
Inmiddels heb ik er 7 vluchten op zitten. Gisteren met lastige wind. dan merk je dat de Corona gelijk omhoog gaat. Maar zelfs met de pg-03 gyro vond ik het wel te doen.
Ik vlieg trouwens met 2 maal 4 graden grips, dan schijnt de stabiliteit groter te zijn (minder pitch =hoger toerental om te hooveren = grotere centrifugale kracht=grotere stabiliteit).
Mijn staartrotor is aan de tips flink groen geworden door het hoge gras hier voor mijn huis ....
Ik vond net nog een andere shop met Corona onderdelen :
http://www.rc-city.de/shop43/DE/openstore.htm
Daar staat ook een collective pitch upgrade set voor 'maar' 99 euro. Zou wel eens willen weten of dat goed werkt.
Dat zou dan een zeer leuke upgrade zijn voor over een paar maanden. Dan heb je voor 125euro incl. extra servo een cp heli.
Maar laat ik eerst maar eens verder oefenen
Ik zal vandaag of morgen ook eens wat foto's posten