Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En als je voor de 7 gaat, koop dan wel de 7e. De 7 heeft geen usb aansluiting. De 7e wel.
Het is gewoon bekend dat de zender op 10mw werkt omdat hij standaard geleverd word bij micro heli's die van van grote afstand toch niet goed meer kan zien.Stomme vraag.
Als je een zender koopt, waarom moet je dan meteen aan het zendvermogen rommelen om ontvangst te krijgen?
Heb je dan niet gewoon een slechte zender in handen?
Ik heb dit bij futaba, graupner en spectrum iig nog niet gehoord...
Het scheelt dat ik nooit hoeft te vliegen met een heli van +- 1000 euro.Nog steeds.
Een "normaal" maatje heli (dus van 450 tot 600) zit al snel over de 1000 eur.
Wil je dat gaan besturen met een zender waarbij je eerst aan het zendvermogen moet rommelen, omdat dit af fabriek niet genoeg is?
Mij best.. Maar geeft niet veel vertrouwen in het feit dt de heli ook bestuurbaar in de lucht blijft..
Youri, woon je ergens in het noorden? Ben benieuwd hoe de 7e in mijn hand ligt voordat ik hem koop.
Ok, tja er zit toch wel wat prijsverschil tussen beide zender en ik zie het voordeel van de extra channels op de devo 10 nog niet helemaal.Helaas, ik woon in limburg. Overigens had ik je alleen de devo 10 en dx6i kunnen laten voelen. De 7e heb ik niet. Persoonlijk denk ik dat je meer plezier beleeft aan de devo10, zeker als je wat verder bent en het verschil in gimbals voelt. Ik ben zeker geen pro, maar voel het verschil tussen de twee duidelijk.
Hoe bedoel je dat ze beide 12 kanaals worden?Bij myrcmart is hij niet duur. Vergeet de verzendkosten niet he.
Ik snap dat de devo 10 wat duur oogt. Al helemaal als je bedenkt dat devo 7e en 10 allebei 12 kanaals worden na installatie van de deviation software. Het verschil zit hem de extra en uitgebreidere knoppen en vooral de betere kwaliteit.
Het kan zijn dat je voor de quads nog andere modules nodig hebt.
De zmr ziet er leuk uit.
Zou je dan ook hardwarematig wat extra knoppen of van die draaiknoppen kunnen toevoegen zodat je die extra kanalen kan benutten?De devo 7e 10 8s en 12s hebben identieke 12 kanaals modules aan boord. De kanalen zijn softwarematig begrenst en deviation geeft je de beschikking over alle twaalf de kanaal. Het aantal kanalen heeft overigens niets te maken met het aantal knoppen op je zender.
Hier wil ik het gaan bestellen
De DEVO 7e 45euro
DEVO 10 90euro