Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat had ik mij ook zo bedacht, een beetje logisch nagedacht. Dus ik kom uit op de wielen recht onder de spant R5.De wielen moeten net iets achter het zwaartepunt uitkomen. +/- 3 cm.
Nope, als je dat doet zitten de wielen nog steeds vóór het zwaartepunt, het geheel moet dus echt een stukje naar achteren verplaatst worden:Het hoofd landingsgestel anders om monteren is geloof ik voldoende.
Zoals al sinds heugenis in de luchtvaart gezegd wordt: "if it looks good, it flies good!". Nu zullen we dáár maar niet teveel op gaan bouwen, maar inderdaad: het gevoel moet wel kloppen. Dat betekend niet dat er zomaar uit estetisch oogpunt gehakt en gezaagd mag worden, want qua sterkte en gedegen constructie moet het ook kloppen, met andere woorden in dat opzicht moet het gevoel óók goed zijn!Geweldig jouw oplossing betreffende de omlijsting van de voorruit. Eindelijk iemand die na zijn gevoel luistert en het lef heeft, om de zaag erin te zetten.
Waarschijnlijk niet hoor, ik heb nu toevallig een paar dagen meer tijd om te knutselen, maar dat gaat ook wel weer over, haha.als je zo door bouwd staat ie zo in elkaar en haal je mij zo in![]()
Nou, daar heb ik al wel een idee over, maar of dat ook gaat werken moet ik eerst inderdaad nog even op de proef gaan nemen.Weet je al met welke lijm je de ruitjes gat vastlijmen?
Ga je eerst wat proefjes doen met reststukken?