Custom Team Losi Mini-LST2 1:18 4x4

vraagje ik ben ze van plan te verkopen... tenminste 1 of tegelijk
(maar wacht nog op onderdelen, dus voorkeur gaat naar 1)

net compleet uit elkaar gehaald, alles gecontrolleerd alle lagers zijn goed
differentieel en als nieuw en voorzien van nieuwe 5000 visco

t enigste wat beide auto hebben en dat de wielen niet goed gebalanceerd zijn
heb dr geen last van maarja kan me voorstellen dat t voor wedstrijden niks is

wat zou dit moeten opleveren?

oja 2x originele accu packs moeten tot leven gewekt worden en mij wel verteld hoe, maar mijn laders kunnen dit niet, vandaar dat er 3x Lipo 1300 bij zit... waarvan dus 1tje nagenoeg nieuw, bevestigd is dat wanneer de accu vol is je niet volluit kunt maar wl 90-95% ander schakeld de bescherming in, als de accu wat kracht verliest na 1-2minuten dan kun je weer vollop knallen 10+ minuten

bedankt voor t advies grtn

de winkelier waar ik nog paar onderdeeltjes van verwacht zegd dat ik er tenminste wel 150euro per stuk compleet voor moet kunnen krijgen, wat denken jullie?

en wou hij dat er zelf ook voor geven? anders wil ik gerust zeggen dat je er tenminste wel 300euro per stuk compleet voor moet kunnen krijgen; maar wat ben je met dat bedrag als niemand het effectief ook biedt?

'wat is dit waard' draadjes lopen altijd op hetzelfde uit: wil je iets verkopen, plaats het op marktplaats en laat mensen bedragen bieden, in plaats van fictieve bedragen te laten noemen door medeforumleden. Ik kan eentje €50 waard vinden, maar zou het er zelf niet voor geven gezien je eerste post, dus wat is mijn bod dan nog waard... En om hoge bedragen te noemen, die achteraf toch niet gehaald worden zorgt enkel voor ontgoocheling.

en wou hij dat er zelf ook voor geven? anders wil ik gerust zeggen dat je er tenminste wel 300euro per stuk compleet voor moet kunnen krijgen; maar wat ben je met dat bedrag als niemand het effectief ook biedt?

'wat is dit waard' draadjes lopen altijd op hetzelfde uit: wil je iets verkopen, plaats het op marktplaats en laat mensen bedragen bieden, in plaats van fictieve bedragen te laten noemen door medeforumleden. Ik kan eentje €50 waard vinden, maar zou het er zelf niet voor geven gezien je eerste post, dus wat is mijn bod dan nog waard... En om hoge bedragen te noemen, die achteraf toch niet gehaald worden zorgt enkel voor ontgoocheling.

bedankt voor de toelichting...
maar is die 300 per stuk ook ergens op gebasseerd?

ik zoek heel ebay en MP af maar kan dr maar 1 vinden en die is ver van compleet...

laat ik mn vraag anders stellen, zoals ik ze omschrijf zijn ze nagenoeg perfect en helemaal nagekeken opgeknapt... (afgezien van de diverse custom kappen) laat ik zeggen dat ik 1 auto compleet wil verkopen met originele kap etc. of beide tegelijk incl alle kappen noem maar op

wat zou dan een realistische vanaf bieden prijs zijn voor optie A en B?

Je mag blij zijn als je er 100 euro voor vangt vrees ik. De mini LST2 heeft helaas een vrij slechte naam door z'n gammele diffs en slechte stuur constructie, plus dat het nooit echt een geliefd model is geweest.
Ik zou ze sowiezo los van elkaar verkopen. En als je op 100 euro uit komt, mag je echt in je handen klappen. Een nieuwe rtr Vaterra Kalahari bijv koop je al voor 150 euro nieuw rtr. deze is dan al brushless en waterdicht.

Je mag blij zijn als je er 100 euro voor vangt vrees ik. De mini LST2 heeft helaas een vrij slechte naam door z'n gammele diffs en slechte stuur constructie, plus dat het nooit echt een geliefd model is geweest.
Ik zou ze sowiezo los van elkaar verkopen. En als je op 100 euro uit komt, mag je echt in je handen klappen. Een nieuwe rtr Vaterra Kalahari bijv koop je al voor 150 euro nieuw rtr. deze is dan al brushless en waterdicht.

aha kijk een kenner :) bedankt, ja had er al veel over gelezen...
echter is dat uiteraard enigszinds te verkomen door goed gedrag en regelmatig onderhoud, stuk gaan kan iets altijd... plus dat er prima upgrade setjes voor te krijgen zijn en godzijdank alle onderdelen leverbaar

maar dat heeft wel veel mensen afgeschrikt :D

dus om enigsinds safe te spelen zou ik vanaf 100 en dan maar gewoon zijn wat er met t bieden gebeurt, dan plaats ik dr gewoon 1 kan altijd de andere ok los erbij of gecombineerd ofzo ;)

Ik denk dat je daarmee wel erg hoog zit. Ze waren nieuw te koop voor 160 dollar omgerekend zn 115 euro. Dat zal de prijs dan ook ong in nl zijn geweest. Beetje googelen en je leest dat ze nog wel aangeboden worden voor zn 75 dollar (50 euro) Met veel mp ervaring denk ik ook dat dat een reëlere VRAAG prijs is. Als je hem serieus kwijt wil denk ik ook dat je meer in die richting moet denken, het is niet echt een verzamel object oid.
Maargoed je kunt natuurlijk altijd geluk hebben. Maar aangezien het vele aanbod op de welbekende site's tegenwoordig zou ik blij zijn met de eerste die daadwerkelijk bij me is met 25. Maargoed dit is slechts mijn mening.

Ik denk dat je daarmee wel erg hoog zit. Ze waren nieuw te koop voor 160 dollar omgerekend zn 115 euro. Dat zal de prijs dan ook ong in nl zijn geweest. Beetje googelen en je leest dat ze nog wel aangeboden worden voor zn 75 dollar (50 euro) Met veel mp ervaring denk ik ook dat dat een reëlere VRAAG prijs is. Als je hem serieus kwijt wil denk ik ook dat je meer in die richting moet denken, het is niet echt een verzamel object oid.
Maargoed je kunt natuurlijk altijd geluk hebben. Maar aangezien het vele aanbod op de welbekende site's tegenwoordig zou ik blij zijn met de eerste die daadwerkelijk bij me is met 25. Maargoed dit is slechts mijn mening.

hij staat niet in de weg dus wacht t gewoon af,
heb overigens nog een ideetje wat ik met deze autos kan doen :cool:

aha kijk een kenner :) bedankt, ja had er al veel over gelezen...

Heb zelf ook nog steeds een Mini-LST2 staan. met Team losi kogeldiffs er in, en een Exotek chassis waardoor de 2 stuurservo's vervangen zijn voor 1 grote. :mrgreen: Blijf het zelf een erg leuk autotje vinden.

Heb zelf ook nog steeds een Mini-LST2 staan. met Team losi kogeldiffs er in, en een Exotek chassis waardoor de 2 stuurservo's vervangen zijn voor 1 grote. :mrgreen: Blijf het zelf een erg leuk autotje vinden.

Ah dat verklaard n hoop ja als ik 1tje besluit te houden dan wil ik die diff upgrades absoluut ook...

Die hele meuk aan Alu delen tja wat moet je daar niu van zeggen ik ben geen proff dus is voor mij teveel

Overigens raak ik wel snel uitgekeken op dit ding :(

De 9+ tanks die ik heb staan 99% van de tijd ook maar vopr sier echter daar kan ik van genieten om naar te kijken

Mn liefde ligt bij vlucht echter is de wind dan weer ze irritant

Zo heeft alles zn voor en nadelen dus

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk, kun je ook in de schemer rijden. 1 tipje wat betreft de titel van de video, customs betekent douane, en is wat anders dan custom, wat aangepast betekent, zoals je wel zult weten. ;-)

Back