ik ga toch maar voor een brushless set.je kunt je chassis niet veel hoger leggen vanwege de hoek die je assen dan gaan maken. Dat zorgt voor extra slijtage. Dan zou je moeten kijken naar grotere banden om het chassis meer van de grond te krijgen. Ik vind mijn systeem ook wel leuk alleen 1 groot nadeel is dat de wielen allerlei vuil in mijn motoren gooien. Aangezien in brushed motoren de koolborstels min of meer open en bloot liggen en hier dus vuil tussen komt slijten de motoren best hard. Beter is denk ik toch brushless, vanwege de dichte behuizing. Wil niet zeggen dat brushed waardeloos is hoor! mijne gaat meer dan hard genoeg en heeft genoeg power. Ik vind het leuk om te zien hoe je vordert met je project!
heb vandaag in me kamer gereden omdat het ngo steeds regent hier.. even een schansje gemaakt van 2 oude posterplaaten en mijn gereedschapkistje en hieroverheen gebeukt.
ik kwam tot de ontdekking dat de standaard moeren en kogel die bij de fusee stukken zitten niet erg goed meer vast zaten. daarvoor heb ik een boutje met een kogeltje er omheen helemaal door het fuseestuk gedaan met een boutje er onder.
ook waren 2x mijn schokbrekers los gegaan. hiervoor heb ik een gat geboord die helemaal door de draagarm gaat met 2 moertjes er op. dit gaat nooit meer los

foto's volgen van schans en oplossing