Roel van Essen
Forum veteraan
Een voordeel hebben die Navy Compacts wel:
Je hebt geen soundgenerator meer nodig...
Roel
Je hebt geen soundgenerator meer nodig...
Roel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Danny Bimmel zei:Hoi LP,
De F-14 van Robbe/Futaba is een prima zender voor de Düsseldorf. Ik heb zelf ook een F-14 en ik ben er zeer over te spreken. Ik moet eerlijk zeggen dat, toen de verkoper in de winkel mij vertelde dat ik het beste de F-14 kon nemen in plaats van een simpelle 2-kanaals zender, dat hij mij een dure zender wilde aansmeren. Maar hij had helemaal gelijk
.
De uitbreidingen zijn niet goedkoop, maar die kun je natuurlijk altijd later kopen. Aangezien dit volgens mij een populaire zender is verwacht ik niet dat de uitbreidingen er binnenkort uitgaan. Daar komt nog bij dat deze uitbreidingen ook op andere zenders zijn te gebruiken.
Er zijn vast wel andere zenders die goedkoper zijn, maar ik heb afgelopen werkschependag eens rondgekeken welke zenders er werden gebruikt. En wat denk je; voornamelijk de F-14 en FC-16 (de digitale versie van de F-14).
Dus ik zou zeggen gewoon voor de F-14 gaan, daar zul je geen spijt van krijgen 8) .
Groetjes Danny.