Damen multicat 3013, 1/50 scratch build

Wel ik was meer aan het zoeken naar "echte" plannen met de juiste maten omdat ik ze dan zelf zou 3d tekenen maar direct met alle details voor mooi te printen naderhand. ook zou ik meteen de voorbereidingen treffen om alles te mechaniseren. Ik zou graag ook vroeg of laat een Barge bouwen die volledig werkt maar dan waarschijnlijk wel volledig elektrisch omdat dat beter af te stellen is en veel kleiner kan denk ik, ook is er minder troep dan hydraulisch denk ik. Een Palfinger oplossing had ik al nu deze kraan is veel groter dus zowiso zal dat makkelijker zijn denk ik, ik heb er ook 2 werkend nodig vandaar de printer een super optie is natuurlijk.
Tekenen is snel gedaan maar dan moet ik de plannen wel ergens vinden natuurlijk.

Goedeavond Jan,
van deze tekeningen heb ik mijn kraan gebouwd, voor de details heb internet fotos gebruikt en die zo goed mogelijk terug geschaald

Bijlagen

Goedemiddag,

Wat ontzettend leuk om te zien dat je een van onze schepen gaat nabouwen!
Mocht je op zoek zijn naar de juiste tekeningen etc laat het gerust weten. Ben benieuwd naar het resultaat!
Mvg Marnick Groeneveldt (Groeneveldt Marine Construction)

Goedemiddag,

Wat ontzettend leuk om te zien dat je een van onze schepen gaat nabouwen!
Mocht je op zoek zijn naar de juiste tekeningen etc laat het gerust weten. Ben benieuwd naar het resultaat!
Mvg Marnick Groeneveldt (Groeneveldt Marine Construction)

goedemiddag Manick,
niks meer vernomen van diegene die ernaar gevraagd had of ik hem kon bouwen,
eerst maar eens de Odin afbouwen. als ik mijn hobby hoek weer op orde heb.
prio ligt op dit moment niet bij de modelbouw.

wel nog wat kleine dingetjes aan mijn vliegtuigtrekker gedaan, en ik kom ook met een paar modellen naar Ede

mvg,¨
Roald

Hey Roald, bedankt voor de plannen, hiermee kan ik wel verder. Eens kijken wat ik nodig heb om eventueel zelf een barge te tekenen en te maken na mijn huidig project.

voor de belangstellende,. de HS kraan op de bouwplaat,. met het stuurhuis neem ik mee naar EDE morgen.
ik heb 1 tafel, en de vliegtuig trekker samen met het meerkoet en de havensleper staan er ook.

Helaas afgelopen jaar geen tijd of zin gehad in de hobby..
Volgende editie in Ede wil ik vorderingen laten zien.
Ga mij dus inschrijven als dat weer kan.. als stok achter de deur.
En beginnen met de kraan af testellen en de romp maken

Back