Darbin (eigen ontwerp 60X30cm)

Dat is hem ja, bedankt Baggeraar.

Ik heb nu plat stalen profiel gekocht die ik in stukje van 5cm ga zagen. Elk stukje is 70 gram en in totaal heb ik dan 1,4 kilo die ik kwijt kan. Hij weegt nu ongeveer 8 tot 9 kilo.

Helemaal vergeten
full
:)

Dit is nog voor het varen dus die kapotte koppeling heb ik toen nog gemaakt :D

Laatst bewerkt door een moderator:
die horen er echt niet in hoor. schroefje,s die er in horen zijn veel kleiner.

dit zijn meer kunstof schroefje,s of dun hout. maar niet voor je motor vast tezetten. metzulke schroeven heb je juist kans dat je motor vast slaat. en dat heb waarschijnlijk jou je koppeling gekost.

volgens mij gaan er m3 in en dan 5mm.

gr willem

hallo doe normaal
dit zijn schroeven voor spaanplaat
in de motor moeten M3 boutjes zitten
die flens moet normaal mee door je motor steun heen
de boutjes zijn een 4 mm lang want zijn ze langer dan helpen ze je anker in je motor omzeep

zie hier hoe een motor steun er uit ziet

222378lb00fbeps1000.jpg

en bent nu eens niet eigenwijs en maak hem gewoon zoals het moet
plaatje alu daar de gaten in boren en dan in een bankvijs het haaks om zetten
als brecht met zo een gedrocht van een motor steun afkomt dan sla ik hem voor zijn hersens

gr raf

hallo

lees de vijfde regel nog eens eventjes want ik heb geen zin om alles nog eens te schrijven

gr raf

Dat is niet gebeurd dus ik snap je punt niet helemaal. Daarbij is er geen fatsoenlijk stevig aluminium stukje of motorsteun te vinden in de buurt en staat dit gewoon stevig. Een aluminium profiel zou uiteindelijk nog minderstevig zijn. Als ik het eens was met jouw standpunt zou ik er wat aan gedaan hebben maar hier snap ik niets van.

groetjes,
jarvin

harm laat dat ventje toch eigenwijs zijn
straks zijn motor in rook de regelaar naar de haaien en dan nog weet hij het beter

bij ons noemen ze zo iemand een kloothommel
hoe zet ik die op de neger lijst????

nope, ze raken de koppeling namelijk niet dus zou de motor warm moeten lopen daardoor (door de parkers). Dat was trouwens ook opvallend want de motor was bijna koud terwijl hij wel even gelopen heeft.

@raf k****n ken ik niet. In het nederlands is het waarschijnlijk maan maargoed. Wat is er mis met de motorsteun? Hij is stevig, staat goed en is degelijk. Wat wil je dan nog meer?

laatmaar weer, ik heb toch al een K dag dus het zal wel weer pfffff :(

Ik denk dat ik het verder zelf wel uitzoek. Bedankt voor jullie info iniedergeval!!! Ik zal wel eens een filmpje plaatsen als ik gevaren heb.

Het gaat ook gedeeltelijk over het ronddraaiende deel in de motor die je dmv. schroefjes zou kunnen blokkeren waardoor je motor zoveel amperes kan gebruiken dat je regelaar gaat roken en dan is de regelaar dood.

@Koen was ik gelukkig een keer eerder achter, hoe ik het nu heb staan is dat vrijwel onmogelijk. Maar bedankt voor je reactie en het meedenken!

Back