Data indoorseizoen 2004/2005

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
nou mensen het is er door er is weer een indoor meeting in nieuwleusen op 27 maart
van 13:00 uur tot 18:00
kosten nu geraamt op 8 een zaal/12 euro bij twee zalen hier over word nog verder overlegt

zet iemand van de mods of de topic starter het ff weer bij de eerste post

Hi Marco,

Goed geregeld!
Hoop dat ik er dit keer ook kan zijn....
Datum is toegevoegd :)

Peter

Ik hoor net (11:30) per msn, telefoon enz dat Wierden niet doorgaat...
Met dank aan de (wan)organisatie.

Sterkte voor degenen die al onderweg zijn.

Toch nog een leuke dag ondanks gepruts in Wierden !

Ik zou eerst naar Wierden komen, blij toe belde ik eerst even een mede clublid om te vragen of hij nog ging. Toen bleek dat ze in wierden voor de dichte deur stonden. De van der Vechtjes hebben toen een uitstekend alternatief voor dik 2 uurtjes weten te boeken in Albergen (wel een leuke toer door Twente :wink: ).

Toch wil ik nog wel even zeggen voor de Wierdense Organisatie dat dit eigelijk echt te gek is voor woorden. Boek die zaal met zekerheid zodat je geen mensen teleur moet stellen. Er komen namelijk wel mensen vanuit heel nederland naar jullie toe die dan vervolgens voor de dichte deur staan. Misschien zeur ik, maar zorg de volgende keer nou gewoon voor ZEKERHEID ! (en licht zou ook prettig zijn)

Toch nog een gezellige dag geworden (na 2 uur en een kwartier auto)
We zijn eerst naar de club in Nijverdal geweest, buiten gevlogen met de Pogo en Shocky's in de sneeuw...Aldaar ook heerlijke friet met burger uit de keuken van het uitstekende clubhuis genuttigd...
(Nog bedankt voor de traktatie Dick!)....
En toen nog ruim twee uur binnengevlogen met een man of acht...
Het was in elk geval een verrassende dag ;)

Peter

Tsja, het is nog een keer Wierden op de agenda, wij nemen de gok in ieder geval niet meer....

"indoor Wierden" liet ons mooi in de kou staan
dsc04013-800.jpg

Alhoewel, echt koud was het niet en ...
Nijverdal heeft een prachtig clubhuis met goede voorzieningen (nog bedankt Dick voor de hamburgers en frites) en Albergen een goede sporthal

Achteraf toch een leuke dag, maar Wierden is voor mij voortaan te ver

nu vind ik het aan de ene kant wel jammer dat ik niet ben gegaan had ik meteen bij nijverdal kunen kijken
maar toch weer rottig dat de beheerder van de tennis hal de boel zo slecht regelde

Uhhm Marco,,,,,,,

Met de beheerder van de tennishal is in mijn ogen niets mis.

Ik denk dat er een probleem zit aan de andere kant.
(voor een dubbeltje op de eerste rang? ..........)

Harmpy35 zei:
Uhhm Marco,,,,,,,

Met de beheerder van de tennishal is in mijn ogen niets mis.

Ik denk dat er een probleem zit aan de andere kant.
(voor een dubbeltje op de eerste rang? ..........)

Dat is ook mijn idee!!!!

Beste indoorvliegers,

a.s. zaterdag is er weer indoorvliegen in Muntendam (Groningen). Tevens de laatste keer dit winterseizoen.

vanaf 14.00 tot 16.30 kan er gevlogen worden in:

Sporthal Ruitershorn
H Camarawg 1
9649AT Muntendam
Tel: 0598-624130

Tot dan, greetz Ed

Back