Je hebt groot gelijk, dat ik dat niet gezien heb ... daarvoor heb ik dit topic nu juist geopend!!! (oen! oen! oen!).
Dit betekent alleen wel dat er in augustus geen datum mogelijk is: weekend van de 7e: Dronten, weekend van de 14e: Verviers (wil ik zelf graag heen als het kan), weekend 21e kan het niet op mijn club, weekend 28e: Engelse Nationals die ik niet laat schieten. In juli lijkt me in verband met vakanties helemaal niet verstandig en, 4 september, het weekend voor het NK, lijkt me ook niet verstandig (als je al je combatjes of je stunter crasht kun je dan niet meer vliegen!), en na het NK volgt Almere en daarna vind ik het te laat voor een lekker dagje buiten.
Dus even de mening van de vaste crew vragen, wat vinden jullie, in het weekend van 7/8 een evenement in Stadskanaal voor wie niet naar de Combat International gaat, of dan voor dit jaar maar één evenement houden, namelijk in het voorjaar?
NB, in dit eerste jaar na Paul's overlijden wil ik, als het voorjaarsevenement het enige van dit jaar wordt, natuurlijk de Tupker-cup vliegen, en de Recordcup moet, als mijn kindje, in ieder geval plaatsvinden. Dat betekent dat er dan dit jaar geen combat op Stadskanaal wordt gevlogen, maar juist de combatvliegers zullen in augustus liever naar de Combat INternational willen.