Vliegen in " Flight Simulator"
Als je langdurig allerlei hebt geprobeerd om je Inspire "op de rit" te krijgen,
is 't tussen de bedrijven door, wel plezierig ff te vliegen. In de simulator.
Kan er nog steeds niets verkeerd gaan. Kost een crash vrijwel niets.
Dat is in 't echt, wel iets anders .....
*
Wat me op viel:
In de "realiteit", zie je aan de "rode en groene led verlichting" direct, welke kant je op vliegt.
De simulator toont dat NIET.
In de simulator is dat dus gokken. Dat vind ik niet goed.
Natuurlijk kun je door de rechter stick naar achteren te drukken, kijken wat er gebeurt.
Vlieg je dan weg, of komt ie op je af. Dat verklaart alles.
Ik zou 't uitermate plezierig vinden als de simulator ook de gekleurde "led's" liet zien.
Dat ontbreekt nu. Controle is pas mogelijk als je het toestel op "ooghoogte" hebt.
Dan kun je de contouren zien.
*
2e
In de film: "The Battle of Brittain", worden piloten die binnen komen met een niet uitgeklapt
landingsgestel, gewaarschuwd door een sirene. (Vanuit de "Control Tower")
Dat kwam best vaak voor.
In de "simulator" van de Inspire, kun je landen met de "armen - hoog."
Resultaat: "de Gimbal en camera ter ziele". Kost een paar Euri.
Heb geen idee hoe dat in de realiteit gaat.
Gaan die "pootjes" rond de 2 meter vanzelf omlaag ?????
Gaat dat snel genoeg om onheil te voorkomen?
Zou 't plezierig vinden dat dit in de app., middels "vinkje" zelf ingesteld kon worden.
Voor laagvliegers: "Uitzetten", of juist niet.
Voor vergeetachtigen: "Auto Pootjes naar beneden".
Als ex. Sky Hero Spyder Piloot, hoefde je je hierom niet druk te maken.
Je had een landingsgestel. Dat stond altijd uit!
Regelt de Inspire dat in de praktijk ook ???? (vanaf welke hoogte)
Of ben je aan de beurt voor een nieuwe camera?
Uiteraard is de beste graadmeter een echte vlucht .....
En die zit er aan te komen.
Hoor graag jullie commentaar.
Tjardi
Als je langdurig allerlei hebt geprobeerd om je Inspire "op de rit" te krijgen,
is 't tussen de bedrijven door, wel plezierig ff te vliegen. In de simulator.
Kan er nog steeds niets verkeerd gaan. Kost een crash vrijwel niets.
Dat is in 't echt, wel iets anders .....
*
Wat me op viel:
In de "realiteit", zie je aan de "rode en groene led verlichting" direct, welke kant je op vliegt.
De simulator toont dat NIET.
In de simulator is dat dus gokken. Dat vind ik niet goed.
Natuurlijk kun je door de rechter stick naar achteren te drukken, kijken wat er gebeurt.
Vlieg je dan weg, of komt ie op je af. Dat verklaart alles.
Ik zou 't uitermate plezierig vinden als de simulator ook de gekleurde "led's" liet zien.
Dat ontbreekt nu. Controle is pas mogelijk als je het toestel op "ooghoogte" hebt.
Dan kun je de contouren zien.
*
2e
In de film: "The Battle of Brittain", worden piloten die binnen komen met een niet uitgeklapt
landingsgestel, gewaarschuwd door een sirene. (Vanuit de "Control Tower")
Dat kwam best vaak voor.
In de "simulator" van de Inspire, kun je landen met de "armen - hoog."
Resultaat: "de Gimbal en camera ter ziele". Kost een paar Euri.
Heb geen idee hoe dat in de realiteit gaat.
Gaan die "pootjes" rond de 2 meter vanzelf omlaag ?????
Gaat dat snel genoeg om onheil te voorkomen?
Zou 't plezierig vinden dat dit in de app., middels "vinkje" zelf ingesteld kon worden.
Voor laagvliegers: "Uitzetten", of juist niet.
Voor vergeetachtigen: "Auto Pootjes naar beneden".
Als ex. Sky Hero Spyder Piloot, hoefde je je hierom niet druk te maken.
Je had een landingsgestel. Dat stond altijd uit!
Regelt de Inspire dat in de praktijk ook ???? (vanaf welke hoogte)
Of ben je aan de beurt voor een nieuwe camera?
Uiteraard is de beste graadmeter een echte vlucht .....
En die zit er aan te komen.
Hoor graag jullie commentaar.
Tjardi