Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er hier ook Inspire vliegers die sinds de nieuwste firmware soms last hebben van 'Disconnected' voor ongeveer 10 seconden. De videofeed blijft dan zwart. Als je de videoopnames bekijkt zie je hier niets van, de camera blijft gewoon opnemen. Wel kun je dit terugzien in de Flight Record, er zit dan een sprongetje in de tijd en het symbool van de copter springt naar de plek waar de videofeed weer inschakelt.
Voor de nieuwste firmware heb ik dit in ruim 20 vluchten nooit gehad. Nu in 5 vluchten twee keer...
Geen idee Ruud, ik kende hem nog nietDie foto is al vaker voorbij gekomen toch?
Daarbij doet Rutte niets, of de camera, en lijkt de man in het DJI shirt het vliegen te doen?
Ben,
neem van mij aan dat dit al heel veel rechter is dan voorheen![]()
Geen idee Ruud, ik kende hem nog nietexcuses dan dat ik hem opnieuw post. Nee natuurlijk vliegt hij niet zelf ha ha
![]()
Ik vind het prima.
Maar als 't hier over de allereerste Inspire 1 in Nederland gaat, ben je gauw klaar.
De 2e, is namenlijk geen allereerste meer .....
En breng dan alle filmpjes onder: in "Films van Inspire".
En alle verhalen omtrent propellors?
En alle verhalen omtrent accu's? etc. etc.
Verander de naam: "de allereerste Inspire 1 in Nederland", in:
Alles wat te maken heeft met de Inspire 1. Dan ben je er ook.
Zo heb ik het altijd benaderd.
"Jeder Konzekwenz fuehrt zum Teufel", zegt het spreekwoord.
Ik lig hier zeker niet wakker van.
Tjardi
Waarom niet? Ik heb ze nog niet binnen, hoop ze gauw te krijgen van Droneland.Ik had ze gisteren binnen gekregen en gelijk even gemonteerd!
Ik vind het op eerste oog geen verbetering.
Jullie?
Waarom niet? Ik heb ze nog niet binnen, hoop ze gauw te krijgen van Droneland.