Ik krijg geen foto te zien? Wel nieuwsgierig....![]()
Nieuwe firmware geïnstalleerd en gelijk maar even getest...
Foto is gemaakt nabij Solina Lake (Polen)
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik krijg geen foto te zien? Wel nieuwsgierig....![]()
Nieuwe firmware geïnstalleerd en gelijk maar even getest...
Foto is gemaakt nabij Solina Lake (Polen)
Ik krijg geen foto te zien? Wel nieuwsgierig....
Een heliport moet je zien als een 'ongecontroleerde' luchthaven. Daarmee geldt het volgende:
vluchten zijn toegestaan tot een hoogte van maximaal 120 meter boven de grond of het water in luchtruim met klasse G, mits
1° voor vluchten binnen een afstand van 3 km van een ongecontroleerde luchthaven of een terrein dat geschikt is om tijdelijk en uitzonderlijk te worden gebruikt, waarvoor krachtens artikel 8a.51 van de Wet luchtvaart ontheffing is verleend, geen bezwaar bestaat bij de exploitant van de luchthaven respectievelijk de houder van de ontheffing;
Dus...
In theorie mag het mits de exploitant van de heliport het goed vind.
Nu is de vraag of je daar bij Nijmegen überhaupt mag vliegen gezien de locatie maar goed....
Wauw!! Mooi!Nog een poging dan:
![]()
Nog een poging dan:
![]()
Komt eraan @vanHeijningenPrachtige foto, ben wel benieuwd hoe zoiets er op de Panasonic gh4 uit zou zien. Zou je een keer een vergelijk shot kunnen posten als je in de gelegenheid bent.
@vanHeijningen. Niet exact dezelfde beeldhoek uiteraard, niet exact hetzelfde weer, al helemaal niet met de Inspire gemaakt maar wel...![]()
Prachtig...
Zal er zo nog een paar plaatsen in "waar hebben we laatst nog gevlogen"
Another day at the office! [emoji1]![]()
Installatie van de OHVS in het Geminiwindmolen park vandaag.
#lovemyjob
@Edreamsz onder garantie laten repareren....