Ik heb deze voormiddag gevlogen met de ND filter erop aan 60fps, en als ik de sluitertijd op 1/120 instelde en ISO 100 dan was het beeld nog overbelicht.
Een zwaardere ND filter is dus zeker geen luxe met mooi zonnig weer.
Dit is de RAW versie van het filmpje rechtstreeks uit de camera :
[media=youtube]7hiYN842HP0[/media]
Op 39sec zie je de inspire naar links draaien, terwijl het de bedoeling was om hem recht naar de huizen te richten. Ik liet de stick op tijd los, maar de inspire bleeft naar links draaien zoals je kan zien.... Er zat dus een vertraging op ofwel het remote signaal, ofwel het beeld.
Dat laatste was het volgens mij niet want het reageerde wel meteen nadat ik een commando gaf, en dus niet met vertraging.
En ook nog steeds elke 5sec die kwaliteitsvermindering....
Ik ga straks eens proberen met een andere SD kaart.
@BlikvanBoven : Dat filmpje aan die windmolens heb je daar toestemming voor gevraagd/nodig? Of zijn dit plaatsen in NL waar je zonder problemen mag filmen met de Inspire?
Een zwaardere ND filter is dus zeker geen luxe met mooi zonnig weer.
Dit is de RAW versie van het filmpje rechtstreeks uit de camera :
[media=youtube]7hiYN842HP0[/media]
Op 39sec zie je de inspire naar links draaien, terwijl het de bedoeling was om hem recht naar de huizen te richten. Ik liet de stick op tijd los, maar de inspire bleeft naar links draaien zoals je kan zien.... Er zat dus een vertraging op ofwel het remote signaal, ofwel het beeld.
Dat laatste was het volgens mij niet want het reageerde wel meteen nadat ik een commando gaf, en dus niet met vertraging.
En ook nog steeds elke 5sec die kwaliteitsvermindering....
Ik ga straks eens proberen met een andere SD kaart.
@BlikvanBoven : Dat filmpje aan die windmolens heb je daar toestemming voor gevraagd/nodig? Of zijn dit plaatsen in NL waar je zonder problemen mag filmen met de Inspire?
Laatst bewerkt door een moderator: