Hallo modelbouwers,
Terug van even weggeweest.
Na de bouw van De Zwarte Zee en de stoomsleper Tim heb ik wat andere modelbouw gedaan, waaronder wat auto's in schaal 1:35 en 1:12.
Maar nu toch weer terug naar de bouw van een sleper.
Deze keer gekozen voor de Banckert van Billing Boats.
Het pakket was nog niet binnen of ben gelijk gaan kijken of hij compleet was en de beschrijving en tekening goed bekeken.
Wat me gelijk opviel is dat de tekeningen niet echt gedetailleerd zijn.
Het komt er dus op aan om goed na te denken en gebruik te maken van eerder opgedane ervaring.
Ik ben begonnen met het uitsnijden (knippen) van de voorgevormde romp en het dek.
Het pas maken van het eerste spant is nog wel een dingetje. Veel schuren , passen en schuren enz.
Wordt weer vervolgd.
Groet Peter.
Terug van even weggeweest.
Na de bouw van De Zwarte Zee en de stoomsleper Tim heb ik wat andere modelbouw gedaan, waaronder wat auto's in schaal 1:35 en 1:12.
Maar nu toch weer terug naar de bouw van een sleper.
Deze keer gekozen voor de Banckert van Billing Boats.
Het pakket was nog niet binnen of ben gelijk gaan kijken of hij compleet was en de beschrijving en tekening goed bekeken.
Wat me gelijk opviel is dat de tekeningen niet echt gedetailleerd zijn.
Het komt er dus op aan om goed na te denken en gebruik te maken van eerder opgedane ervaring.
Ik ben begonnen met het uitsnijden (knippen) van de voorgevormde romp en het dek.
Het pas maken van het eerste spant is nog wel een dingetje. Veel schuren , passen en schuren enz.
Wordt weer vervolgd.
Groet Peter.
Laatst bewerkt: