De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal me wat worden tijdens de MBFBBBQ, een signeer moment van poppetjes op een willekeurig lichaamsdeel, waar het vaak oxideert, daar had Rambo dan weer geen last van.

Van het oxideren, of van het signeren:confused:

Groet, Bert

Beide... Het één kan ie niet, en het andere kan niet, want hij is geen echte ijzervreter dus oxideert er weinig.

Voor wat betreft de MBFBBBQ op 30 mei aanstaande:

aangezien er hier nogal wat lieden zijn, die zich zorgen maken over mijn enigszins vorderende leeftijd lijkt het mij wel redelijk, dat ik bij de MBFBBBQ word opgehaald en weer teruggebracht. Het is per slot van rekening toch wel een 100km rijden hiervandaan, waarbij de terugweg vermoedelijk ook nog in het donker moet worden afgelegd en dat is met ogen, die een tikkeltje slechter worden, niet zo verantwoord.

Voor een jonge kerel van net onder of boven de 50 stelt zoiets natuurlijk niets voor, dus ik neem aan, dat ik een ruime selectie kan maken uit vrijwilligers. Graag dus even opgeven met welke auto je rijdt als je je aanmeldt en deze uiteraard van tevoren even netjes stofzuigen.

Kijk, dat scheelt mij weer een goeie € 15 aan brandstofkosten (diesel) en een overnachting op een camping, die vermoedelijk niet centraal verwarmd is. Voor mijn reumatiek is dat al niet goed en vanuit een tentje* een paar keer per nacht vanwege hevige aandrang heen en weer naar het toiletgebouw moeten stiefelen is ook niet iets, waar je vrolijk van wordt.

*tenzij er natuurlijk iemand zijn caravan of camper met ingebouwde toilet- en doucheruimte ter beschikking wil stellen en zelf elders gaat pitten.

Wat een instelling zeg, probeer je een excuus te verzinnen om niet te komen als je zou worden uitgenodigd? Lijkt me dat je druk bent met de inschrijving van het verzorgingstehuis, met al die gebreken kan het niet lang meer duren.

Wil best wel een rollator regelen als dat helpt, ja met beker/glas houder en mandje voor de voor gepureerde saté, dat zal dan ook wel een probleem zijn.

Zijn er nog meer hier die voorzien moeten worden van hulpmiddelen?

Stelletje pluisjes

je rijdt als je je aanmeldt en deze uiteraard van tevoren even netjes stofzuigen.

Ja... daar kunnen we natuurlijk niet aan beginnen, he?
Ik heb daar jaaaaaren over gedaan om dat beschermende laagje vuil zorgvuldig op te bouwen....

Groet, Bert

Misschien een idee om de locatie aan te passen? Na al die verhalen ben ik wel benieuwd naar dé cittaslow gemeente van Nederland (o.i.d.) Jan kan dan lekker in zijn eigen bedje slapen en de rest van de overnachtenden kunnen wel op een luchtbedje in zijn ruim opgezette laboratorium lijkt me zo...

Dach't nie, als ik een riante tent heb ga ik niet in een schuurtje slapen! Bovendien dit zootje wil je niet in de bebouwde kom. Jan overleeft het tochtje heen en weer wel hoor, zit meer tussen de oren.... Teminstie iets maar dat terzijde

Zijn er nog meer hier die voorzien moeten worden van hulpmiddelen?
Stelletje pluisjes
Hr. Pufmans , neem ook een doos met tubes Kukident mee , stel je voor dat een gebitje van de berg rolt tijdens het vermalen van die gepureerde maaltijd , ook wel fijn voor de chauffeur die dan niet hoeft te luisteren naar het klapperbekkie... :rolleyes:.

Ho, wacht effe M.Puller! De datum en locatie zijn bekend. Als we dat elke keer gaan liggen veranderen komt er natuurlijk geen zak van terecht.

Ik begrijp uit de vele reacties, dat Pufdinges nog niet helemaal door heeft, dat we tegenwoordig een participatie samenleving hebben, waarin liefdevol wordt gezorgd voor de wat ouder wordende medelander. Nu zijn er wel meer dingen, die 't ie niet door heeft, dus eigenlijk verbaast me dat niet.

Laatst bewerkt:
Nee dat participatie is volledig langs me heen gegaan, nooit iets van meegemaakt en al helemaal niet op de Berg. En ja hoor ik begrijp dingen selectief, sommige zaken hier wil je niet begrijpen. Ik heb er totaal geen problemen mee.

Hr. Pufmans , neem ook een doos met tubes Kukident mee , stel je voor dat een gebitje van de berg rolt tijdens het vermalen van die gepureerde maaltijd , ook wel fijn voor de chauffeur die dan niet hoeft te luisteren naar het klapperbekkie... :rolleyes:.

Goede tip, zet ik op het lijstje bij de rollator. Heb je nog meer tips?

Maar ik heb een oplossing:

[mod] Deelname aan de MBFBBBQ is volledig op eigenrisico, de organisatie, voor zover ja daar van kan spreken is nergens aansprakelijk voor![/mod]

[mod] Deelname aan de MBFBBBQ is volledig op eigenrisico, de organisatie, voor zover je daar van kan spreken is nergens aansprakelijk voor![/mod]

hm.gif

Joh je had politicus moeten worden, je overal mee bemoeien en als het op verantwoordelijkheid aankomt ben je niet thuis......

Ja en?? Staat toch niet bij dat ik er op tegen ben? Maar als de deelnemers allemaal hulpbehoevend zijn valt de risico analyse toch wel hoog uit en dat was zo wie zo al te verwachten. Stel je voor hypothetisch gesproken, totaal niet mogelijk maar toch, dat Burpmans toch gaat opruimen, Jan achter Brutus gaat staan (met rollator), HH na een kopje thee de fennek gaat parkeren en Roel met schildpadjes gaat ijzervreten.... daar wil niemand verantwoordelijk voor zijn. Denk je dat ik een vergunning krijg? Of een verzekering met een te betalen premie.....nou...nou???

*tenzij er natuurlijk iemand zijn caravan of camper met ingebouwde toilet- en doucheruimte ter beschikking wil stellen en zelf elders gaat pitten.

Ja, die is er, en ik kan je melden dat niemand "elders" hoeft te gaan pitten. De sta-caravan in kwestie heeft als bijnaam "Het dooie schaap" omdat er zo links en rechts wat schapenvachten in te drogen liggen. De je hoeft ook geen dekbedje mee te nemen.Toilet is inpandig, maar je zult het moeten delen met de rest van de camping... het toilet bevindt zich namelijk IN "Het dooie schaap". Enige lenigheid strekt tot aanbeveling, aangezien het toilet in kwestie gemaakt schijnt te zijn voor de doorsnee pygmee. Voor jou dus geen probleem, voor de overige aanwezigen wél.

Misschien een idee om de locatie aan te passen? Na al die verhalen ben ik wel benieuwd naar dé cittaslow gemeente van Nederland (o.i.d.) Jan kan dan lekker in zijn eigen bedje slapen en de rest van de overnachtenden kunnen wel op een luchtbedje in zijn ruim opgezette laboratorium lijkt me zo...

Nee, nee en nog eens nee. Ten eerste heb ik de "Cittaveryslow-gemeente" reeds mogen aanschouwen tijdens een werkbezoek aan huize van M. een paar jaar geleden en het "laboratorium" cq. de "werkplaats" is een omgebouwd sch... Nou ja, vul het verhaaltje zelf maar aan en kleur de plaatjes. Bovendien staat het ramvol met allerlei modelbouw-meuk dus van slapen zal weinig komen, vrees ik. Iedereen wil met z'n tengels overal aanzitten. Dan nog liever een tentje naast de Ger, en bovenwinds graag. Van Pufmanshuyzen voldoet nu eenmaal niet aan welke emissienorm dan ook.

Ik begrijp uit de vele reacties, dat Pufdinges nog niet helemaal door heeft, dat we tegenwoordig een participatie samenleving hebben,
Tot zover klopt het, ware het niet dat de werkende Nederlander tot nu toe alleen mag participeren in de activiteit "betalen".
Corrien zei:
...waarin liefdevol wordt gezorgd voor de wat ouder wordende medelander.
Proest...

Correctie, de sta caravan is momenteel bewoond maar tegen die tijd vrij. Daarnaast is het toiletgebouw geopend. Er komt ook nog een tent bij voor verhuur, dat alleen is al goed voor 6 slaapplaatsen. Ook is de caravan nagenoeg ontdaan van dood schaap. Ruikt nu naar hasj en wiet.... Heel relaxed.

Als je het zo quote, wordt het me visueel weer allemaal teveel. Brrrr en al die gebitten op het nachtkastje rrrrrrr en graaiende tengels whaaaaaa

Niet janken over slaapplaatsen gedurende MBFBBBQ , in die caravan gaan met gemak 20 pers. , staande slapen moet je immers in een sta caravan .!

@ hr. Pufmans , tip , een aanhangertje pampers+oordoppen , je wilt niet weten welk een geluid er van bovenwinds uit dat rossige struikgewas komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back