Zal me wat worden tijdens de MBFBBBQ, een signeer moment van poppetjes op een willekeurig lichaamsdeel, waar het vaak oxideert, daar had Rambo dan weer geen last van.
Van het oxideren, of van het signeren

Groet, Bert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zal me wat worden tijdens de MBFBBBQ, een signeer moment van poppetjes op een willekeurig lichaamsdeel, waar het vaak oxideert, daar had Rambo dan weer geen last van.
je rijdt als je je aanmeldt en deze uiteraard van tevoren even netjes stofzuigen.
Hr. Pufmans , neem ook een doos met tubes Kukident mee , stel je voor dat een gebitje van de berg rolt tijdens het vermalen van die gepureerde maaltijd , ook wel fijn voor de chauffeur die dan niet hoeft te luisteren naar het klapperbekkie...Zijn er nog meer hier die voorzien moeten worden van hulpmiddelen?
Stelletje pluisjes
Hr. Pufmans , neem ook een doos met tubes Kukident mee , stel je voor dat een gebitje van de berg rolt tijdens het vermalen van die gepureerde maaltijd , ook wel fijn voor de chauffeur die dan niet hoeft te luisteren naar het klapperbekkie....
[mod] Deelname aan de MBFBBBQ is volledig op eigenrisico, de organisatie, voor zover je daar van kan spreken is nergens aansprakelijk voor![/mod]
Joh je had politicus moeten worden, je overal mee bemoeien en als het op verantwoordelijkheid aankomt ben je niet thuis......
*tenzij er natuurlijk iemand zijn caravan of camper met ingebouwde toilet- en doucheruimte ter beschikking wil stellen en zelf elders gaat pitten.
Misschien een idee om de locatie aan te passen? Na al die verhalen ben ik wel benieuwd naar dé cittaslow gemeente van Nederland (o.i.d.) Jan kan dan lekker in zijn eigen bedje slapen en de rest van de overnachtenden kunnen wel op een luchtbedje in zijn ruim opgezette laboratorium lijkt me zo...
Tot zover klopt het, ware het niet dat de werkende Nederlander tot nu toe alleen mag participeren in de activiteit "betalen".Ik begrijp uit de vele reacties, dat Pufdinges nog niet helemaal door heeft, dat we tegenwoordig een participatie samenleving hebben,
Proest...Corrien zei:...waarin liefdevol wordt gezorgd voor de wat ouder wordende medelander.
Inderdaad, laat dan maar...van slapen zal weinig komen, vrees ik. Iedereen wil met z'n tengels overal aanzitten.