De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt? Dat is best zielig eigenlijk, en daar hebben ze eeuwen geleden al bier voor uitgevonden... weet men dat niet dan? Brrrrr.

Klopt. Reeds in de Gouden eeuw dronk men liever bier dan water, omdat het water (met name in de grote steden) absoluut onbetrouwbaar was. Daar werd je behoorlijk ziek van.
Bier, daar wist men van dat het in ieder geval gezuiverd was.
Maar ja, een tijdje later vond men J*piler uit...:(

Klopt. Reeds in de Gouden eeuw dronk men liever bier dan water, omdat het water (met name in de grote steden) absoluut onbetrouwbaar was. Daar werd je behoorlijk ziek van.
Bier, daar wist men van dat het in ieder geval gezuiverd was.
Maar ja, een tijdje later vond men J*piler uit...

Ja en dat is dan gelijk weer drie stappen terug. kun je beter thee drinken (thee is gekookt water waarmee men van bladeren een aftreksel maakt)

Nou moet ik toch even aanhaken bij de genoemde vloeibarestoffen die op de Berg rijkelijk lijken te stromen , thee , van welk struikgewas dan ook werd het bocht van die gedroogde bladeren in onze tak van de familie uilenzeik genoemd , het genoemde merk J*piler viel in de catogorie Tremoen , zij die het kennen weten wat ik bedoel , en dan water , in vrijwel elk vertrek bij familie hing een gebakken stukje klei,ook wel tegeltje genoemd , daar stond een tekst op in het geglacuurde oppervlak die als volgt luidde :

• Drinkt nooit geen water
Aan dat advies heb ik me gehouden maar zo'n tegeltje heb ik nooit willen hebben , ze waren ook nog eens scheef gebakken of ze hingen niet waterpas , kan ook aan wat anders gelegen hebben ;).

be2272cf87cde1ff1779bed0772ff2da.jpg

I've got only one word for people like that:
Git
The Monty Python crew were very fond of insulting people. Whole sketches were built around one person getting yelled at or insulted. An insult that's often thrown around the average Monty Python sketch is "git." What's a git, you ask? According to Webster's dictionary, a "git" is a "foolish or worthless person." In other words, it's the British way of calling someone an idiot. Apparently, it's a fairly mild curse. So feel free to use it. Stupid git.
The American's Guide to Monty Python

drinken

Ja,
YAKKENMELK, is goed voor opgroeiende kinderen die geen heuvels hebben gezien(die boven Maastricht wonen dus...) , of YAK-ORANJE : een stevige dijkdoorbraakremmende bittergarnituur.

Pas maar op hoor...

Ach, ik heb ook al de 'eer' om op RcGroups door hem ge-quote te worden om aan te tonen hoe liederlijk het hier op de Berg toegaat en dat dat zomaar is toegestaan op het MBF. Het is toch wat! Tevens beweert-ie, dat-ie hier niet meer komt omdat-ie van z'n familie niet met dit soort bs geconfronteerd mag worden.

futschlach.gif
futschlach.gif
futschlach.gif

Brutus, dit is allemaal zó kinderachtig en ver beneden enig niveau, dat het op je lachspieren moet werken en niet op je humeur. Doordat je er zelf op reageert lijkt het een ruzie. Reageer je niet, dat zien anderen uitsluitend een draadje verziekt worden door eenzijdig getreiter.

Maarre, we zijn wat afgedwaald met al dat geleuter over water. Straks begint er ook nog iemand over melk. Zullen we het maar weer eens over de MBFBMCPBBQ hebben?

Laatst bewerkt:
Als jij je zo gedraagt op een BBQ ga je niet eens uitgenodigd worden.:nooo:

Dat durf ik best te voorspellen.

• Drinkt nooit geen water
Daar staat toch echt dat je altijd water moet drinken. Aan mijn lijf geen polonaise :nooo:

En vriend TF, negeren is de beste optie. Nu al teveel worden aan hem verspild.

Laten we het eens over de MBFBMCPBBQ hebben.

Wat is er verwijderd?
Het bronwater of de BBQ? :confused:

En vriend TF, negeren is de beste optie. Nu al teveel worden aan hem verspild.

Ging indirect inderdaad over TF, maar geloof me gerust, als ik daar had laten staan wat er stond, dan gingen er nog héééééél wat meer woorden aan verspild worden....

Want hij houd niet op te verbazen, en dit keer is hij toch wel een beetje erg over de schreef gegaan....

Maar dat is niet aan mij, en dit is niet de plek, en daarom weer verwijderd.

Groet, Bert

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back