O, jij proeft dus niks als je een biertje drinkt? Drink dan voortaan maar een cola-light. Daar zitten ook bubbeltjes in, alleen schuimt het wat minder.
Karbonaatjes? Als je een karbonaatje niet kunt onderscheiden van een T-Bone steak dan stel ik voor dat je thuis blijft....
Ach gut, gaan we nu al proberen iemand thuis te laten blijven?
Wat is trouwens een karbonaa
tje? Dat ken ik niet, je bedoelt blijkbaar karbonaa
dje? Tja, als je de naam van het lapje vlees al niet kunt schrijven is het natuurlijk overduidelijk, dat je zo'n zelfbenoemde BBQ-deskundige bent.
Overigens is een T-bone steak te lekker en te duur om zomaar op de BBQ te gooien. En dan ook nog direct bovenop de gloeiende blokjes, tssssssss. Dat doe je niet, dat is barbaars. Zo'n stuk vlees vereist voorbereiding, een BBQ met 2 zones, een thermometertje om de kerntemperatuur te meten en een goede timing. Dat is aan mij niet besteed, dus ik begin daar niet aan. Misschien vind jij een karbonaadje maar naadje, maar voor mij is dat een (h)eerlijk stukkie vlees, dus daarmee ben ik meer dan tevreden.
Tenzij de prijs qua financieel geld te duur kost om het te kopen natuurlijk.
Manmanman man, hoe krijg je het voor elkaar? Hoe vaak ben jij op de middelbare school de klas uit gestuurd wegens niet opletten?
Iets
is te duur of kost
te veel. Het klassieke voorbeeld van een contaminatie is "iets kost te duur". Daarnaast kan een prijs natuurlijk nooit te duur zijn of te veel kosten. Als je iets wil kopen is een prijs te hoog of te laag (komt eigenlijk nooit voor) of ergens daar tussenin. Begint het weer een beetje te dagen of moest jij altijd op de gang staan tijdens de lessen Nederlands? Bij ons kreeg je daar de kans niet toe, want de directeur had je zo in de smiezen en dan was je voorlopig nog niet toe aan je verjaardagsfeestje.
En dan
financieel geld! Aangezien je bij de lessen Nederlands blijkbaar toch nooit oplette zal ik je maar besparen met welk moeilijk woord dit werd aangeduid. Het begint met een 't' (voor het geval je spijt hebt van het niet-opletten en het nu eindelijk eens een keer wil opzoeken).