............
En nu ik het toch over de prijs van het vlees heb, hoe gaan we dat regelen met de financiën? Het is natuurlijk aardig van Puf om ons uit te nodigen, maar we kunnen 'm natuurlijk moeilijk voor alle kosten op laten draaien.
Een voorschot-bedrag bedrag lijkt me het meest gepast en dat kunnen we hier dan wel bespreken. Via een pb'tje kunnen we dan wel het bankrekening nummer krijgen.
Veel zaken zijn er hier, al of niet bewust, onduidelijk.
Behalve waar de bonnetjes heen gaan.
Kunnen we er niet beter een BYOBBQ van maken?
De locatie zijn we het, geloof ik, al wel over eens.
Maar Burp wil het liefste een week van te voren de hele handel goed doorbakken.
MP gaart zijn prakkie het liefst in een oude carterpan of kofferbak.
Jan verkiest het liefst Frikandellen of, wellicht zelfs, gehaktballen.
En dan hebben we het nog niet eens over de lieden die het liefste, als bijproduct, ongebluste kalk produceren of 7,62mm kogels uit hun biefstuk willen vissen.
Laat mij nu maar gewoon mijn mobiele driepoot BBQ meenemen in combinatie met een zakje houtskool.
Een fatsoenlijk stukje varkenshaas en biefstuk vergezeld van een lekker stukje stokbrood en satésaus.
En als we het al ergens niet over eens gaan worden, dan is het over de alcoholische versnaperingen.
Tenzij het gratis graaien uit de Ger is natuurlijk.
Ik verdenk er sommige figuren van dat ze dan zelfs niet van de jup... af zullen blijven.
Hoewel er voor een geheel verzorgde catering ook wel wat te zeggen is.
Zo zit er hier in Garderen een BBQ-cateraar die een bijzonder goed verzorgde, en smakelijke, BBQ weet te presenteren.
Op en top vlees (behalve voor Burp), ja zelfs vis. Salades, sausen, stokbroodje, de BBQ....
En dan hoef je niet eens iets af te wassen.
Ons drankprobleem is dan nog niet opgelost natuurlijk.
Alleen waar het bonnetje heen gaat, dat lijkt me duidelijk.
Jan kan dat vast wel declareren bij één of andere modelbouw-gigant.
Die jongens staan natuurlijk in een rij te dringen om een "Modelbouwforum-Kopstukken-Meeting te faciliteren.