De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jan, van Harte hoor! :)
Dat je nog vele jaren mag tobben in je "atelier".

De vermoede treurnis over het dichterbij komen van je FLO kan ik helaas niet delen.
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar dat voor staat, maar hopelijk heb ik nog een paar jaar om daar achter te komen.

Tsja, mosterd na de maaltijd. Zowel Jan Als Puffin heb ik op de juiste dag en met het juiste plaatje reeds gefeliciteerd. Bij Jan was deze zeer passend.

En op 1:54 zie je Burpmans niet knoeien met een BBQ. Burpmans knoeit namelijk nooit met een BBQ. Daar bereidt hij een lekker lapje vlees voor zichzelf of voor anderen.

Tevens alvast dank voor de felicitaties maar zoals door dhr Lokhorst al werd gezegd, dat duurt nog wel even, 7 maanden en 1 dag om precies te zijn. Als ik heel precies wil zijn dan natuurlijk over 7 maanden 4 uur en 12 minuten.

Tsja, mosterd na de maaltijd. Zowel Jan Als Puffin heb ik op de juiste dag en met het juiste plaatje reeds gefeliciteerd. Bij Jan was deze zeer passend.
Als meneer "de administrator" er nu gewoon even voor zorgt dat wij simpele stervelingen direct in ieders profiel kunnen zien of er iemand jarig is (of niet), dan kunnen wij helpen voorkomen dat er hier iemand in eenzaamheid zijn ouder-worden zit te verdrinken.

En op 1:54 zie je Burpmans niet knoeien met een BBQ. Burpmans knoeit namelijk nooit met een BBQ. Daar bereidt hij een lekker lapje vlees voor zichzelf of voor anderen.
Dat zullen we dan nog wel eens zien/meemaken/(be)proeven.

Tevens alvast dank voor de felicitaties maar zoals door dhr Lokhorst al werd gezegd, dat duurt nog wel even, 7 maanden en 1 dag om precies te zijn. Als ik heel precies wil zijn dan natuurlijk over 7 maanden 4 uur en 12 minuten.
Dan ben je op die grond nog lang niet aan de beurt.
Op andere gronden sluit ik dat zeker niet uit.

Corrien,

Gefeliciteerd!

Overigens kan men wel zien, dat er uiterst beroemde lieden hun verjaardag eind april vieren en dan ook nog in opeenvolgende volgorde van belangrijkheid:

eerst Johan Cruijff (25 april), dan Puf (de 26e), vervolgens Willem-Alexander (27e) en tenslotte ondergetekende :cool:.

Euhhh... en die "serie" belangrijke verjaardagen begint zeker op 20 april... want op 20 april 1889 werd er ook een 'uiterst beroemd' iemand geboren...

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt:
Voor allen die jarig zijn geweest in de afgelopen tijd en die dit jaar nog verjaren.
Van harte en alvast van harte gefeliciteerd.

De vermoede treurnis over het dichterbij komen van je FLO kan ik helaas niet delen.
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar dat voor staat
Uit het toetsenbord van Roel komen alleen maar defensie afkortingen.
FLO staat voor functioneel leeftijdsontslag.
Zelf is tie aan het aftellen voor zijn LOM.

Ramses, laat ik eerst opmerken, dat onze drie katers en twee poezen het absoluut oneens zijn met jouw filmpje. Er zijn er maar twee of drie, die net zo heerlijk achter je oortjes weten te kriebelen en de tijd nemen om met je te knikkeren.

Vervolgens is 20 april nu niet echt tot eind april te rekenen. Je hebt dan nog anderhalve week te gaan en dat is verrektes lang als je blut bent en je aow pas aan het eind van de maand binnenkomt.
Vervolgens had ik het over beroemde mensen, niet over beruchte. Tenslotte had ik het over mensen, die hun verjaardag vieren. Die schreeuwende psychopaat doet dat al 70 jaar niet meer.

... tot eind april te rekenen. Je hebt dan nog anderhalve week te gaan en dat is verrektes lang als je blut bent en je aow pas aan het eind van de maand binnenkomt.

Als zelf benoemd, tijdelijk, mantelzorger wil ik je graag; hooiberg, poel en brok aanbieden om de maand uit te zingen.

..Die schreeuwende psychopaat ....

We mogen ons gelukkig prijzen; niet alle Bergbewoners/bezoekers zijn geestelijk even stabiel, maar psychopaten zitten er gelukkig nog niet tussen.
Nu schijn je als psychopaat behoorlijk succesvol te kunnen worden in het buitenBergse.
http://www.nujij.nl/economie/ceo-s-zijn-psychopaten.23991739.lynkx
Zelf denk ik dat we beter af zijn zonder ze.
Zou je dat prenataal kunnen testen? Zo ja, dan gelijk verplicht preventief aborteren of ruimen?
Doen we voor veel kleinere risico's ook al.

Laatst bewerkt:
Wat je zegt Roel, ook ik had verwacht, dat men in Putten wat scheutiger zou zijn met het verstrekken van bad, bed en brood. Ik ben dan ook benieuwd hoe de mantelzorg daar wordt ingevuld.

mantelzorg :rolleyes:

1122144.jpg

Het is een, uit naaste liefde geboden, basis voorziening.
Maar; zoals zo vaak, wordt het gegeven paard toch even flink in de bek gekeken.

We zouden graag (tijdelijk) meer willen doen maar als je het te leuk maakt, dan krijg je ze niet meer weg; die hangouderen.

We zijn gelukkig eerder al gewaarschuwd door de gemeente Nieuwegein.
40496_hangouderen.jpg

Volgens mij zijn die lieden kort daar op "uitgezet" naar/in Benidorm.

Laatst bewerkt:
Heet iemand van Puffelen eigenlijk al gezien op het nieuwe forum? Hij is namelijk nog niet op de Berg gesignaleerd en ik ben 'm ook nog niet tegengekomen in het buitenBergse. Het zal toch niet zo zijn, dat ze vergeten zijn op zijn laptop de nieuwe versie te zetten? Straks zit-ie nog in z'n eentje op het oude forum het scheepsmodelbouwforum te modereren :eek:.

Heeft iemand van Puffelen eigenlijk al gezien op het nieuwe forum?
Onze geachte nautisch moderator heeft zeer zeker wel op het forum nieuwe stijl vertoeft. Hij vertrouwde mij toe dat hij er niet onverdeeld gelukkig mee is.
Verder is het simpele feit hij zich "op de vlakte houdt" (niet zo moeilijk in de Betuwe) uiteraard een compliment voor het voorbeeldige gedrag van de scheepsmodelbouwers op het forum.
Dat mag ook wel eens gezegd worden. Vind ik. Nogal zo tamelijk.

Allen dank voor de felicitaties al dan niet op tijd, ook Jan nog van harte, eind april is inderdaad een bijzondere periode.

Ik ben druk bezig geweest met het "lounge" gedeelte van mijn prieel wat af moest voor de MCPBBQ test, afgelopen zondag. Het is heel gebleven. De deadline van 30 mei is voor de banken en andere extra's.

Als visueel ingestelde en met voorkeur voor bekend en vertrouwde omgeving moet ik nog even wennen aan de nieuwe uitstraling. Met andere woorden ben nog steeds bezig de vooruitgang, als je het zo moet noemen, te verwerken met de hoeveelheid whisky die ik afgelopen zondag heb gekregen. Kortom ik probeer het me weer eigen te maken, al moet ik zeggen dat de vertrouwde licht blauwe rustgevende uitstraling van de Berg wel ruw is verstoord, zelfs Burpmans had het niet zo bont kunnen maken, tenminste tot nu toe.

Over de MBFBMCPBBQ gesproken, die gaat door. De locatie is door de MBFB beveiliging reeds gecertificeerd. Het in de Rijn gooien is bij gebrek aan geschikte vrijwilligers nog niet getest, maar verwacht geen enorme problemen.
De overnachtingsmogelijkheden schijnen half mei gereed te zijn.

Ik had een 23 pagina's tellende meerkeuze vragenlijst als deelname formulier op gesteld, echter om praktische redenen laat ik die maar achterwege. Een flinke disclaimer is denk ik voldoende. Dus alle Berg bewoners zijn welkom, details volgen later, als ik de foto upload weer werkend heb. Dus 30 mei is de MBFBMCPBBQ!

Het onlangs verkregen pakje thee heb ik reeds gedoneerd aan de lokale theetuin.

Onze geachte nautisch moderator heeft zeer zeker wel op het forum nieuwe stijl vertoefd. Hij vertrouwde mij toe dat hij er niet onverdeeld gelukkig mee is.

S.v.p. de van Essen spellingcontrole ook aanzetten bij de eigen berichten!

Het was uiteraard niet, dat ik me zorgen maakte over Puf, maar natuurlijk wél over de MBFBBBQ. Ik ben inmiddels volkomen gerustgesteld.

Rotsmoes van Essen!!!!!

Je had beter kunnen schrijven: "wij ijzervreters zijn niet zo van de d'tjes en de t'jes, maar meer van de puntjes op de i".

Dat was wat eerlijker geweest.

Die ijzervreters hebben dan wel 3,5 miljard extra nodig was in het nieuws en dat voor een puntje op de "i" ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back